Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:36:30 GMT

۲۹۰ فضای پارک دوچرخه در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۵۳۸

۲۹۰ فضای پارک دوچرخه در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۵۱ پارکینگ دوچرخه با ۲۹۰ فضای پارک در نقاط مختلف سطح شهر وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پاک برای ترددهای درون شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ترویج دوچرخه‌سواری باید زیرساخت‌های لازم برای این مهم فراهم شود، افزود: در این راستا با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون ۵۱ پارکینگ (ایستگاه) دوچرخه با ۲۹۰ فضای پارک در نقاط مختلف سطح شهر قزوین احداث شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این پارکینگ‌ها یا همان ایستگاه‌های دوچرخه بیشتر در محوطه‌های جلوی ادارات، بانک‌ها، بوستان‌ها، مدارس، مساجد و مراکز درمانی احداث شده است.

جهانگیری تصریح کرد: نصب ایستگاه‌ها یا پارکینگ‌های دوچرخه در نقاط مختلف سطح شهر قزوین ادامه دارد و سعی داریم در قالب این طرح شرایطی فراهم کنیم که شهروندان به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری بیشتر ترغیب شوند.

کد خبر 589845

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران پروژه های شهری دوچرخه سواری دوچرخه مسیر دوچرخه سواری ايستگاه دوچرخه دوچرخه اشتراکی مسیر دوچرخه افزایش مسیر دوچرخه سواری طراحی مسیر دوچرخه مدیریت شهری شهروند شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد