Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  عصر پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما با حضور جمع کثیری از اعضای آن انجمن و همچنین با حضور نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سهیل رحیمی نماینده و بازرس خانه سینما در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در سالن مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در مجمع عمومی فوق‌العاده که با حضور اکثریت حاضرین برگزار شد پیشنهاد اصلاح چند بند از اساسنامه داده شد که مورد موافقت حاضرین قرار گرفت و در ادامه در مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس صورت گرفت و تعداد ۲۶۹ نفر آرای خود را در صندوق انداختند.

بر اساس این رای‌گیری مجید امانی‌زاده با ۲۶۴ رأی، علیرضا احمدی‌کیا با ۱۷۹ رای، جواد راهزانی با ۱۵۰ رأی، محسن صفری با ۱۲۴ رأی، علی رضایی با ۱۱۸ رأی، پرویز کاظم‌لو با ۹۸ رأی، منصور غضنفری با ۹۶ رأی، محمود ریحان‌صفت با ۳۲ رأی، عبدالرضا سعیدی با ۲۸ رأی و سید محمد صالحی با ۸ رأی به عنوان اعضای هیات مدیره و مسعود شرفی‌کیا با ۲۱۰ رأی، علی بهرمند با ۳۹ رأی و شهرام اسلامی با ۱۰ رأی به‌عنوان بازرسان انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینما انتخاب شدند.

تغییرات اساسنامه و انتخابات پس از گذشت مدت زمان قانونی در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ توسط نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تایید نهایی قرار گرفت که به زودی و در اولین جلسه هیات مدیره سمت اعضای هیات مدیره تعیین و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها خانه سینما سینمای ایران سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه سینما سینمای ایران سینما خانه سینما سینمای ایران سینما هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است