Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز قسمتی از دیواره پل کمربندی فریدونکنار که هنوز پس از ۲۰ سال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نرسیده ریزش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه قسمتی از دیواره پل کمربندی فریدونکنار که هنوز پس از ۲۰ سال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نرسیده ریزش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این اتفاق اظهارکرد: متاسفانه ساعاتی قبل تعدادی از دیواره‌ جنوب غربی پل کمربندی سقوط کرده که بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع به همراه مسئولان مربوطه در محل حاضر شدیم تا بررسی‌های اولیه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص اتفاق رخ داده باید مسئولان راه و شهرسازی، پیمانکار، ناظر و تمام افرادی که در این سال‌ها مسئولیت نظارت بر این پروژه را داشتند پاسخگو باشند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: معاون عمرانی فرمانداری و کارشناسان برای بررسی فنی این اتفاق مامور شدند تا اقدامات و گزارشات لازم را انجام دهند.

ابراهیم‌نژاد گرجی با ابراز گلایه از مسئولان راه و شهرسازی گفت: درحالی که این پروژه متعلق به این مجموعه است اما مسئولان راه و شهرسازی امروز پس از حدود سه ساعت که این اتفاق رخ داد درمحل حاضر شدند.

وی تاکید کرد: از مسئولان قضایی خواستارم که پس از بررسی صورت گرفته اگر محرز شد که فرد یا افرادی در این پروژه تخلف و جرمی را مرتکب شدند برخورد سختی با آن‌ها صورت گیرد.

فرماندار فریدونکنار افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهم که در دولت آیت‌الله رئیسی با پیمانکارانی که پروژه در دست اجرا دارند و تخلفی مرتکب شوند مماشات صورت نمی‌گیرد چراکه ایمنی و جان مردم برای ما بسیار ارزشمند است.



ابراهیم‌نژاد گرجی یادآورشد: از ابتدای اینکه بنده مسئولیت فرمانداری فریدونکنار را قبول کردم فشار رسانه‌ای در شهرستان وجود داشت تا پل افتتاح شود و البته برخی هم ما را متهم به بازی‌های سیاسی می‌کردند تا افتتاح کمربندی را به نام خود بزنیم اما به محض اینکه متوجه اشکالات ایمنی شدیم از افتتاح پل ممانعت صورت گرفت تا تمام موارد ایمنی انجام شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی نواقص ایمنی عرشه پل برطرف شد که مسئولان راه و شهرسازی با اطمینان خاطر به آقای استاندار گفتند که تا عید قربان تمام نواقص پل برطرف می‌شود که نتوانستند این کار را انجام دهند و ما در فرمانداری از آقای استاندار خواستیم که زمان افتتاح را به تعویق بیاندازند تا تمامی اشکالات رفع شود.

فرماندار فریدونکنار اظهارکرد: تمام نواقص پل کمربندی باید به‌صورت کامل برطرف شود و زمانی که همه کارشناسان به این نتیجه برسند که پل دیگر اشکالی ندارد، بهره‌برداری از آن امکان‌پذیر خواهد بود.

ابراهیم‌نژاد گرجی در پاسخ به این سوال که علت سقوط تعدادی از دیواره پل کمربندی چه چیزی بوده است؟ خاطرنشان کرد: بنابر نظر کارشناسان فنی، به علت فرونشست کلاف‌های بتنی که در رودخانه زیر پل قرار گرفته و غیر اصولی عمل کردن اصلاح دیواره توسط پیمانکار تعدادی از این دیواره فروریخت.

وی تصریح کرد: البته بر اساس نظر کارشناسان ریزش این دیواره ارتباطی با نقص عبور و مرور پل ندارد اما رودخانه‌ای که زیر پل وجود دارد خطرناک است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئولان راه و شهرسازی فرماندار فریدونکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد