Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:08:37 GMT

برگزاری جشنواره سیر و موسیر در سولان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۵۲۳۲

برگزاری جشنواره سیر و موسیر در سولان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فتحی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روستای سولان، مرکزیت تولید، توزیع و پخش محصولات کشاورزی را در منطقه دارد، گفت: با توجه به اینکه عمده محصول کشاورزی این روستا سیر است، برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره این محصول انجام شد.

وی با تصریح بر اینکه جشنواره به مدت دو روز در تاریخ ۳۰ تا ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود؛ گفت: در نمایشگاه‌هایی که به بهانه جشنواره سیر سولان دایر کرده‌ایم علاوه بر سیر غرفه‌هایی نیز در نظر گرفته‌ایم که در آن از محصولات صنایع دستی و گردشگری و حتی غذاهای سنتی و محلی برای ارائه به مردم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اجرایی جشنواره سیر و موسیر سولان خاطرنشان کرد: در کنار این جشنواره مسابقه بزرگ آشپزی را نیز در نظر گرفته‌ایم که مردم در غذاهایشان که از محصول سیر استفاده می‌کنند ارائه داده و آنها را به رقابت بگذارند و به برگزیدگان این رویداد جوایزی نیز اهدا شود.

فتحی افزود: در این جشنواره غرفه‌هایی برپا است که در آنها محصولات مرتبط ارائه می‌شود و این محصولات شامل سیر، موسیر، سیرترشی و… است.

وی از برگزاری مسابقه آشپزی، حضور هنرمندان همدانی در زمینه موسیقی، نقالی، استنداپ کمدی، حرکت دوچرخه سواری و حرکت موتورسوار و کایک سوارها و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در این جشنواره نیز خبر داد.

کد خبر 5543583

منبع: مهر

کلیدواژه: روستای سولان همدان اداره کل میراث فرهنگی همدان عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیراز خراسان رضوی اردبیل مشهد شیوع کرونا اربعین حسینی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج