Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین تأکید کرد که حال ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خوب است.

پسکوف در این رابطه گفت: به اصطلاح متخصصان اطلاعاتی اوکراین، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ماه‌های اخیر انواع و اقسام دروغ‌ها را درباره سلامت رئیس جمهور پوتین منتشر می‌کنند که این اخبار ساختگی و کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات پسکوف در حالی است که ولادیمیر پوتین روز گذشته پس از اینکه در جریان سخنرانی در یک همایش چند بار سرفه کرد، گفت که در جریان سفرش به تهران هوا بسیار گرم بود و کولرها به شدت کار می‌کردند و این سرفه‌ها به همین خاطر است.

سخنگوی کرملین در این خصوص توضیح داد: در مورد کولرهای گازی، بله، در تهران هوا واقعاً گرم بود. دمای هوا در خیابان ۴۰ درجه سانتیگراد بود و کولرها هوای داخل را خیلی سرد کرده بود. من هم صدایم گرفته است. نمی دانم برای دیگر اعضای هیئت همراه اوضاع چطور بود. گاهی این اتفاق می‌افتد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه روسیه با تکذیب شایعه سازی رسانه‌های غربی درباره سلامتی پوتین، این شایعه‌ها را به شدت تکذیب کرده بود.

در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت پوتین تشدید شده است، از جمله زمانی که او دیدارهایش را با مقامات روس و خارجی به عنوان یک اقدام احتیاطی در شرایط کرونا دور یک میز بزرگ و با رعایت فاصله انجام می‌داد.

کد خبر 5543773

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف ولادیمیر پوتین کرملین روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق ترکیه جو بایدن ایران جنگ اوکراین عربستان سعودی فلسطین سوریه عادی سازی روابط با اسرائیل ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین