Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان تکمیل ثبت‌نام و اعلام علاقه‌مندی متقاضیان رشته  علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، حسن مروتی با اشاره به درخواست تعداد زیادی از داوطلبان و به  منظور مساعدت به افراد جامانده از ثبت نام آزمون عملی با توجه به شرایط، ضوابط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری، گفت: پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی در سال ۱۴۰۱ به‌صورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی، معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی از بین متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به تکمیل ثبت‌نام و شرکت در آزمون عملی و اعلام علاقه‌مندی با پرداخت هزینه آزمون عملی نشدند و یا در روز برگزاری آزمون عملی از ۲۹ تیر تا ۲ مرداد غایب بودند می‌توانند در این مرحله مجددا متقاضی شوند.

 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: جزئیات مراحل تکمیل ثبت‌نام، شرایط، ضوابط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱  در اطلاعیه‌ روز دوشنبه ۳ مردادماه  در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش ازمون رشته های ورزشی سازمان سنجش آموزش کشور آموزش تربیت بدنی رشته علوم ورزشی تکمیل ثبت نام آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان