Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدصابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ریزش معدن کرومیت، منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: مصدوم این حادثه بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر محبوس شدند که هم اکنون تیم های امدادی مستقر در منطقه در حال آوربرداری برای رها سازی افراد گرفتار در زیر آوار معدن  هستند.

وی با بیان اینکه مقامات محلی در منطقه حادثه حضور دارند تصریح کرد: گزارش های تکمیلی در مورد این حادثه متعاقبا اعلام می شود.

ارزوئیه در جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان ارزوئیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان ارزوئیه وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان ارزوئیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر