Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه واقع در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج گفت: ساعت ۱۲:۱۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است اما با توجه به تماس‌های شهروندان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد که سه باب سوله هر یک به وسعت ۷۰۰ متر، مسقف با سقف‌های شیروانی و با کاربری مبل‌سازی، رنگ‌کاری مبل، رویه‌کوبی مبل و مشاغل مربوطه شعله‌ور بود؛ به‌گونه‌ای که در ابتدا شعله‌های آتش به بیرون سرایت کرده بود.

ملکی عنوان کرد: شدت حرارت به حدی بود که بخشی از سقف‌ها حالت خود را از دست داده بود. آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

 

این حادثه تلفات جانی نداشت


سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در حال حاضر شعله‌زنی کامل انجام شده است و لکه‌گیری در مراحل پایانی است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آتش سوزی کارگاه مبل سازی چهار دانگه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه شب گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو در گل و لای در انتهای اتوبان شهید خرازی ابتدای خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: به نظر می رسد این حجم و از گل و لای و آب به خاطر بارش های شدید شب گذشته در این منطقه بوده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:بلافاصله  دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام می شوند. 

ملکی گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که عوامل شهرداری نیز با یک دستگاه لودر در منطقه حضور دارند.

وی درباره علت این حادثه افزود: بارش های شدید شب گذشته باعث شد بود مقداری زیادی خاک و سنگ از تپه های اطراف وارد این محدوده شده و تردد را ناممکن کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند.

ملکی گفت:سرنشینان توانسته بودند از خودروها خارج شوند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودروها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی افزود: با کمک لودر شهرداری، خودروها از آن وضعیت خارج شده و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همچنین عوامل آتش نشانی و شهرداری با کمک همدیگر توانستند معبر را پاکسازی کنند.

ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، گفت:ساعت حوالی ۵ بامداد، آتش نشانان به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی به شهروندان هشدار داد که این بارش ها می توانند باعث ایجاد تصادفات و حوادث مختلفی شوند، بنابراین از شهروندان خواست در مناطق کوهستانی، رعایت ایمنی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت