Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت کورش درخشان زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا اظهار کرد: در خصوص اعتبارات شهرستان رشد قابل ملاحضه ای در دو سال اخیر داشتیم که در حوزه اعتبارات ملی استانی و زلزله هزار درصد افزایش اعتبار داشتیم.

وی گفت: پیشنهاد دادیم که پروژه ها تجمیع و چند پروژه کلان تعریف شود تا فرسایشی نشوند و پروژه ها سرانجام داشته باشند، ضمن اینکه اعتبارات ابلاغی امسال رشد خوبی داشت در حوزه کشاورزی‌ با اینکه قطب کشاورزی هستیم باید اعتبارات بیشتر این حوزه شود هر چند با در زمینه توسعه کشاورزی پیشرفت خوبی داشته‌ایم 

فرماندار گفت: در حوزه بهسازی معابر روستایی انقلابی شده و قیر رایگان چاره‌ساز بود و به اعتبارات بیشتری برای تکمیل کارها نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به عنوان نماینده دولت تشکر ویژه از نماینده در خصوص اعتبارات زلزلهه و تخصیص آن داشته که این اعتبارات در حد ۳۰۰میلیارد تومان باعث شد پروژه های خیلی خوبی تعریف شود و اکنون شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و نباید اجازه داد ردیف زلزله حذف شود و ابتدا باید تخصیص صد درصدی داده شود تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به‌ پایان برسانیم.

درخشان‌زاده افزود: پیشنهاد ما این است که اگر امکان داشته باشد اعتبارات در اختیار فرمانداران قرار گیرد و‌ فرمانداران با توجه به اطلاعاتی که دارند تقسیم کنند تا کارها بهتر پیش برود.

صیادی شهردار سی سخت هم گفت: از نماینده می‌خواهیم که در صحن مجلس در رابطه با شهر سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی مطالبه‌گری کند تا نگاه ویژه ای به سی‌سخت شود.

وی گفت: در خصوص احیا ردیف کامل بودجه زلزله صحبت شود تا به طور کامل تخصیص داده شود، تا الان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مناقصه برگزار کردیم و تمامی پروژه ها هم فعال بوده اما در کل ۵۰ تا ۶۰ درصد تخصیص اعتبار داشتیم که اگر مابقی اعتبارات تخصیص پیدا نکند اکثر پروژه ها ناتمام خواهند ماند و به مشکل بر خواهیم خورد.

صیادی افزود: از نماینده مردم در مجلس می خواهیم در خصوص قانون تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده که هزینه صدور پروانه ها را که در حدود ۱۳ میلیارد تومان بوده و باید ظرف مدت دو هفته به شهرداری داده می‌شد ولی تاکنون تخصیص داده نشده، پیگیری کرده تا با تخصیص آن بتوانیم مشکلات زیاد شهرداری را کم کنیم همچنین بحثی در مورد فضای سبز و مبلمان شهری است که در ردیف بودجه بخشی از آن حذف شده و می طلبد این موضوع پیگیری شود.

دانش زاده سرپرست آموزش و پرورش دنا گفت: وقتی مدیری نمی تواند موفق عمل کند و اعتبار لازم را جذب کند مشخص است که آموزش ندیده است، چرا که اگر آموزش به درستی داده شود مدیران ما توانمند  بار می‌آیند و این همه بی عدالتی رخ نمی دهد.

وی بیان کرد: آموزش اگر صحیح باشد سلامت مردم به خطر نمی افتد، آموزش اگر درست باشد ناهنجاریهای اجتماعی کاهش می یابد پس آموزش صحیح رکن اصلی توسعه یک جامعه است.

این مسئول افزود: زلزله ای در سال ۹۹ در شهر سی‌سخت رخ داد و فضاهای آموزشی را تخریب کرد که قرار بود تا مهر سال ۱۴۰۰ تحویل داده شود ولی متاسفانه عملیات به کندی پیش می رود و این را بگویم که در مهر ماه امسال با شروع فصل مدارس اگر مدرسه های تخریب شده ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده نشوند با بحرانی جدی در بحث آموزش روبه رو خواهیم شد و دانش آموزان ما دچار افت تحصیل خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه ها داده شود سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود