Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی از انتقال تعدادی کالای قاچاق از انبار یک مجتمع تجاری در محدوده میدان شوش مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد تعداد فراوانی ماشین لباسشویی خارجی به داخل یک دستگاه تریلی منتقل شده است و تعداد دیگری نیز در اطراف خودرو مستقر و راننده خودرو در حال انتقال این اموال به داخل خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: با بررسی مدارک مربوط مشخص شد که این  کالاها قاچاق بوده و از مبادی غیر قانونی به این مکان منتقل شده و کلیه این اموال فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ادامه داد: در این عملیات ۴۰ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

دستگیری دو نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در محله مولوی 

سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو نفر از عاملان عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در محله مولوی خبر داد که متهمان با قدرت نمایی نظم عمومی محل را برهم زده بودند.

وی گفت: در هفته گذشته اخباری در خصوص عربده کشی و  ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوب تهران دریافت کردیم.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: ماموران با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله به آدرس اعلامی مراجعه و اقدام به انجام تحقیقات میدانی در این خصوص کردند که مشخص شد این افراد شرور در ساعات اولیه شب با حضور در محله مولوی اقدام به عربده کشی کرده  و باعث رعب و وحشت شهروندان شدند.

سرهنگ زیدی تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران طی یک تعقیب و مراقبت چند ساعته دو نفر از این افراد شرور را که در حال عربده کشی بوده شناسایی و در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

پایان راه سارقان محتویات خودرو در شمال تهران 

سرهنگ عبدالرضا محمدی سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق محتویات خودرو در حال سرقت و کشف اموال سرقتی خبر داد.

وی گفت: عملیات کلانتری  شهرک قدس در حال گشت زنی در بلوار دریا به یک دستگاه خودرو پراید سفید با راننده و سرنشین که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده بودند مشکوک می‌شوند.  

سرهنگ محمدی افزود: مراقبت‌های ویژه پلیس آغاز و در همین حین مشاهده کردند سرنشین خودرو پیاده و سعی می‌کنند درب خودرویی که کنار خیابان پارک شده بود، باز کنند که سریعا وارد عمل شده و طرح مهار سارقان اجرا و  متهمان با مشاهده خودرو پلیس به سرعت از محل متواری شده که در یک تعقیب و گریز خودرو متوقف و قبل از هرگونه اقدامی با هوشیاری ماموران هر دو متهم زمین گیر و دستگیر شدند.

سرپرست سر کلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو متهمان آلات و ادوات سرقت و سه دستگاه تلفن همراه و دو دستگاه انواع ضبط خودرو و یک دستگاه باطری خودرو سرقتی کشف شد که متهمان ۳۰ و ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت محتویات خودرو در شمال تهران و ۶ فقره سرقت مشابه معترف شدند.  

دستگیری سارق زورگیر با هوشیاری پلیس 

سرهنگ محمد باقر قدم زاده سر کلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر محله قائم با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: متهم حین سرقت دستگیر شد.  

وی گفت: روز گذشته عملیات کلانتری در حال گشت زنی در محله قائم موتورسیکلتی دو ترک با پلاک مخدوش در حال پرسه زنی مشاهده و موتور سوران را تحت تعقیب قرار دادند.  

سرهنگ قدم زاده با بیان اینکه موتورسواران با انتخاب شهروندی که با تلفن همراه در حال صحبت بوده وارد کوچه ای شدند افزود: ماموران سریعا وارد عمل شده و متهمان را تعقیب و  مشاهده کردند موتورسوان با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن شهروند، تلفن همراه  وی را سرقت و به سرعت متواری شدند که با اجرای طرح مهار، ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد.  

وی تصریح کرد: متهم  ۲۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی با همکاری همدستش اعتراف و متهم برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سارق متواری در اختیار کلانتری مربوط قرار دارد.

برچسب‌ها شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ محتویات خودرو پلیس امنیت تلفن همراه رعب و وحشت عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه