Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ 10 تیرماه سال جاری با انتشار یک متن در صفحه شخصی خود از فوتبال خداحافظی کرد تا با حضور در کادر فنی سرخ‌پوشان مرحله جدیدی از زندگی ورزشی خود را آغاز کند.

با وجود 115 بازی ملی، حضور در یک جام جهانی، حضور در سه جام ملت‌های آسیا و تعداد زیاد قهرمانی‌های متوالی اما کاپیتان فصول گذشته سرخ‌پوشان باید در کلاس‌های مربیگری درجه C شرکت کند؛ هرچند که به دلیل بازی‌های ملی به سید جلال مدرک D داده می‌شود اما برای نشستن روی نیمکت باید دوره‌های مختلف مربیگری را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل سید جلال حسینی تصمیم گرفته تا در اردوی ترکیه شرکت نکند و برای این موضوع با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هماهنگی لازم را انجام داده است. در روزهایی که پرسپولیس در اردوی ترکیه شرکت خواهد کرد، مربی جدید سرخ‌پوشان به کلاس‌هاهی مربیگری خواهد رفت تا بتواند مدرک مربیگری خود را دریافت کند.

این کلاس‌ها در روزهای آینده برگزار خواهد شد و قرار است مدرس این دوره به زودی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شود تا سید جلال بتواند در این کلاس‌ها شرکت کند.

کد خبر 692150 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند