Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در نتیجه حمله تروریستی به یک گشت انتظامی در حومه شرقی درعا، ۳ نیروی امنیت داخلی کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، یک منبع در فرماندهی انتظامی درعا امروز پنجشنبه به سانا گفت که حمله یک گروه تروریستی با سلاح سبک به گشتی پلیس و در پی آن انفجار یک بمب در جاده درعا - زندان غرز منجر به کشته شدن سه نفر و جراحت دو تن دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته پیش نیز انفجار یک بمب جاسازی شده توسط تروریست ها در شهر «الیدوده» واقع در شمال غرب درعا منجر به زخمی شدن چند عضو یک خانواده شد.

سانا همچنین امروز گزارش داد که شبه‌ نظامیان «قسد» وابسته به اشغالگران آمریکایی طی ساعات گذشته با یورش به تعدادی از شهرها و روستاهای الحسکه و قامشلی ده‌ها جوان را ربودند و به اردوگاه‌های خود بردند.

منابع محلی در شهرهای الحسکه و قامشلی به خبرنگار سانا گفتند که گروه‌های مسلحی از شبه نظامیان قسد تعدادی از جوانان را حین عبور از ایست‌های بازرسی خود در الحسکه و قامشلی ربودند تا آنها را به جنگیدن در صفوف خود وادار کنند.

در میان ربوده شدگان نوجوانان ۱۵ ساله وجود دارند.

از سوی دیگر منابع محلی در حومه شرق قامشلی گفتند: نیروهای قسد با یورش به شهرک های معبدا، الیعربیه و القحطانیه تعدادی از جوانان را ربودند.

مردم منطقه از این می ترسند که شبه نظامیان فرزندانشان را وارد نبردهای خود کرده و آنها را مجبور به جنگی کنند که کسی نمی داند چه زمانی آغاز می شود و کی به پایان می رسد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سوریه ، ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سوریه ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون