Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:53:47 GMT

سارق مسافرکش در دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۵۹۹۳

سارق مسافرکش در دام پلیس افتاد

سرهنگ نادر بیگی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

او می گوید: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمین سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودند آغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمین سابقه دار شد.

سرهنگ نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارق حرفه ای پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد