Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:16:23 GMT

سارق مسافرکش‌نما به تور پلیس البرز افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۱۸۴

سارق مسافرکش‌نما به تور پلیس البرز افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادر بیگی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می‌باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمین سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودند آغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمین سابقه دار شد.

سرهنگ نادربیگی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 5543849

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نادر بیگی دستگیری سارق پلیس آگاهی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شیراز اردبیل جهرم شیوع کرونا اربعین حسینی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند