Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با حضور مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ این شهر در پارک گلستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه‌ها و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم و در راستای افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم، اجرای این طرح با حضور کارکنان انتظامی کلانتری ۱۶ شهر جدید مهستان با انسجام کامل و هدفمند اجرایی شد.

وی بیان داشت: پلیس ساوجبلاغ در نظر دارد تا با توجه به گرم شدن هوا و تعطیلات تابستان و حضور مردم در تفرجگاه‌ها، با تحت پوشش قراردادن نقاط تفریحی، آرامش لازم در آن مناطق حاکم شود.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا می‌باشد.

ویبا بیان اینکه اجرای این طرح موجبات رضایتمندی و خشنودی شهروندان را به دنبال داشته است، متذکر شد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی مطلوب در سطح جامعه مستلزم هم افزایی و همکاری آحاد مردم است و و از این رو از شهروندان انتظار می‌رود ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5543853

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ طرح ارتقای امنیت و آرامش علی سلیمانی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شیراز اردبیل جهرم شیوع کرونا اربعین حسینی امنیت اجتماعی تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان