Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:44:13 GMT

سوختن قاچاقچی سوخت در خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۲۲۲

سوختن قاچاقچی سوخت در خودرو

فرمانده پلیس راه هرمزگان از برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با کامیون در محور کهورستان به لار و مرگ یک نفر، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: ساعت چهار بامداد، کامیون حامل بار هندوانه در حوالی دوراهی بستک واژگون و سپس خودوری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق به علت تاریکی و دید کم با آن برخورد کرد و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در محور کهورستان به لار رخ داد، افزود: خودروی پژو بلافاصله دچار حریق شد و راننده آن در آتش سوخت. راننده کامیون نیز مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

منبع: رکنا

کد خبر 589884

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت جلوگیری از قاچاق سوخت حادثه حادثه رانندگی حادثه آتش سوزی اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران سوخت قاچاق توقیف سوخت قاچاق تصادفات رانندگی تصادف مرگبار سانحه تصادف تصادف رانندگی مرگ و میر تصادفات حریق خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل