Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توافقات انجام شده با معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ کرمان امسال میزبان اردوی بین‌المللی راهیان مقاومت است.

علی محمدی عصر امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رویش بیان کرد: جشنواره رویش محلی برای بروز استعدادها و تجارب ناب معلمین است؛ این حرکت بسیار ارزشمند است و اگر می‌خواهیم در جهت تحقق سند تحول گام برداریم باید باور کنیم علاوه بر کلاس‌های درس و آموزش نیاز به کارگاه‌های عملی تعلیم و تربیت داریم که این نوع جشنواره‌ها از جمله آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان به خود می‌بالد که علی رغم اینکه از نظر زیرساخت کمی با مشکل مواجه است اما در حوزه فرهنگی جزء دانشگاه‌های برتر کشور است.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: ما در دانشگاه فرهنگیان با وجود تعداد زیادی کانون فرهنگی، نشریه و ... ظرفیت عظیمی برای تحول فرهنگی و تربیتی داریم و این کانون‌ها باید حلقه اتصال برنامه راهبردی دانشگاه‌ها با توده دانشجو معلمان باشد و تمام دانشجو معلمان با هر سلیقه، استعداد و نبوغ در یکی از این کانون‌ها بتوانند عضو شوند.

محمدی تأکید کرد: در مدیریت جدید دانشگاه رسالت فرهنگی و تربیتی ما به‌روز و تحول‌آور است؛ مخاطب تشکیل کانون‌های بین‌المللی براساس فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان است.

وی اظهار کرد: با توافقات انجام شده با معاونت فرهنگی وزارت علوم، کرمان امسال میزبان اردوی بین‌المللی راهیان مقاومت است؛ همچنین دانشگاه مجازی اربعین نیز راه‌اندازی می‌شود که بستری است برای جاماندگان اربعین که در آن فضا بتوانند شور و حال اربعین را احساس کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان راهيان نور مقاومت دانشگاه فرهنگیان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد