Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین،حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه با حضور در دو بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان، از آخرین وضعیت سلامت آنها کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از کادر درمانی دو بیمارستان، توصیه های لازم در زمینه هرگونه اقدام جهت بازگشت سلامت کامل آنها را به عمل آورد.

دو عابر ۶۵ و ١٣ ساله در اثر این حادثه دچار آسیب شده اند که طی شب گذشته و با مدیریت بخش‌های ذیربط وضعیت آنها تحت کنترل قرار گرفته و خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارند و حال عمومی آنها مناسب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان در این بازدید با مادر نوجوان آسیب دیده و همچنین مصدوم ۶۵ ساله و همسر وی دقایقی به گفت‌وگو ‌و دلجویی پرداخت.

خودرو تشریفات وزارت امور خارجه روز گذشته در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر در حرکت بود، زمانی که به ایستگاه اتوبوس رسید برای جلوگیری از برخورد با اتوبوس شرکت واحد به راست منحرف و وارد کانال آب و پیاده رو شد و با دو تن از شهروندان برخورد کرد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان