Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کم تعداد بودن دوربین‌های پایش تصویری و همچین بی‌کیفیتی این دوربین‌ها انتقاد کرد و گفت: نیروی انتظامی حلقه آخر در مقابله با مجرمان است و چه بهتر که دیگر ارگان‌ها در این مباحث به ما کمک کنند.

سرهنگ عبدی در اولین نشست خبری خود پس از سه ماه که سکان هدایت و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا را به دست گرفته عصر روز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در حضور خبرنگاران اظهار کرد: فضای مجازی همانند دریای بیکرانی است که زیبایی‌های زیادی دارد، اما خطراتی همچون غرق‌شدگی و جانوران مرگ آسا نیز در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاربران فضای مجازی باید ضمن اینکه از این فضا استفاده می‌کنند با بالا بردن سواد رسانه‌ای بتوانند اخبار جعلی را از اخبار حقیقی تشخیص دهند.

فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: انعکاس بعضی از خبرها مانند قاچاق سلاح و مواد مخدر می‌تواند باعث خدشه‌دار شدن افکار عمومی باشد، بنابراین بهتر است انتشار این نوع خبرها با مشورت مراجع ذیربط صورت بگیرد.

وی سپس از کم تعداد بودن دوربین‌های پایش تصویری و همچین بی‌کیفیتی این دوربین‌ها انتقاد کرد و گفت: نیروی انتظامی حلقه آخر در مقابله با مجرمان است و چه بهتر که دیگر ارگان‌ها در این مباحث به ما کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قزوين نیروی انتظامی استانی شهرستانها بوئین زهرا دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا