Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و توسعه آب منطقه ای گلستان گفت: برنامه ما از ابتدای سال ۱۴۰۱ حفاری ۸ حلقه چاه است که به همراه سه حلقه چاه دیگر به مدار آب شهر گرگان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ داوود گیلک در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به شهر گرگان در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: نتیجه پیگیری های ممتد از تابستان سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به ارمغان آورد که این اعتبار در سال ۱۳۹۹، ۱۲ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ما از ابتدای سال ۱۴۰۱ حفاری ۸ حلقه چاه است که به همراه سه حلقه چاه دیگر به مدار آب شهر گرگان اضافه خواهد شد و ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه توزیع آب گرگان اضافه می شود‌.

وی گفت: تجهیز، برق رسانی و حفاری هر چاه ۵ تا ۶ میلیارد هزینه خواهد داشت.

گیلک بیان داشت: جلساتی در حوزه وزارت نیرو انجام شده تا برق مسیر هایی که چاه وجود دارد قطع نشود.

وی همچنین با اشاره به حفر چاه های غیر مجاز گفت: اقتصاد کشاورزی باعث حفر چاه ها و کشت های غیر مجاز می شود که پیشگیری از وقوع این موضوع همت همه را میطلبد زیرا اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است.

وی تاکید کرد: نبود صنایع تبدیلی باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است زیرا کشاورزی در این استان ارزش افزوده ندارد و کشاورز مجبور به کشت شالی می شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان گرگان اضافه حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت دور دوم انتخابات /بر مدار قانون و بی طرفی حرکت می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی یعقوبی صبح چهارشنبه در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: مجموعه گزارش‌هایی که در مرحله اول انتخابات مجلس در خراسان جنوبی واصل و مورد پیگیری قرار گرفت هیچ تأثیری در نتیجه انتخابات نداشت.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: از این جهت صحت نتیجه انتخابات در هر چهار دوره انتخابات توسط شورای نگهبان تأیید شد.

یعقوبی با اشاره به اینکه امیدواریم در مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نیز کار انتخابات طبق روال قانونی و با انصاف و بی طرفی کامل به سامان برسد، ادامه داد: در راستا پیشگیری از هرگونه تخلفی را مد نظر قرار داریم.

وی ادامه داد: از آنجایی که مرحله دوم انتخابات رقابت بین دو نفر است حساسیت‌ها به اوج رسیده و فضا در مواردی دو قطبی شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: ۴۸ ساعت مانده تا انتخابات و روز و شب انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و شاید کوچک‌ترین تخلفی دستاویزی برای بهانه گیری های بعد از انتخابات شود.

یعقوبی با تأکید بر اینکه هر دو نامزد انتخاباتی حوزه انتخاباتی بیرجند، درمیان و خوسف آشنا به قانون هستند، یادآور شد: درخواست ما نیز بر این است که در مسیر قانون فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6100291

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • پرتاب ۴ ماهواره با یک موشک به مدار زمین
  • هوای بوشهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم آسمان ارومیه است
  • حساسیت دور دوم انتخابات /بر مدار قانون و بی طرفی حرکت می کنیم
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • شاخص هوای ۵ شهر اصفهان بر مدار نارنجی است
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • آغاز فعالیت نخستین ماهواره اندازه‌گیری باران
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول