Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند که عملکرد خوبی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد خوزستان داشت مورد توجه جواد نکونام قرار دارد و به همین خاطر مسئولان این باشگاه به دنبال این هستند که هر طور شده او را در اهواز حفظ کنند.

اما از آنجا که رضاوند بازیکن استقلال است و ساپینتو نیز نظر مثبتی روی او دارد، باشگاه استقلال حاضر نیست این بازیکن را به راحتی در اختیار فولادی‌ها قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر باشگاه استقلال سعی دارد اگر این انتقال عملیاتی شد بیشترین سود را از این انتقال ببرد.

باشگاه فولاد خوزستان در آخرین پیشنهاد خود به استقلالی‌ها پیشنهاد معاوضه پاتوسی و رضاوند را به مدیران استقلال ارائه کرده است. پاتوسی روز گذشته با انتشار پستی از فولادی‌ها خداحافظی کرد، اما با توجه به پیش قراردادی که پیش از این با فولاد امضا کرده، طبق ادعای گرشاسبی مدیرعامل فولاد تحت قرارداد این باشگاه است.

پاتوسی پیش از این و در زمان حضور وینفرد شفر سابقه حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم را دارد. حال باید منتظر واکنش باشگاه استقلال به این پیشنهاد باشگاه فولاد بود.

پیش از این باشگاه استقلال به مدیران فولاد اعلام کرده بود، در صورتی حاضر به انتقال آرش رضاوند است که علیرضا کوشکی آبی‌پوش شود، اما باشگاه فولاد موافق این پیشنهاد نبود و به آن پاسخ منفی داد.

دومین پیشنهاد استقلالی‌ها برای واگذاری قطعی رضاوند به فولاد، دریافت ۳۵ میلیارد پول نقد (رقمی بیش از یک میلیون دلار) و یا معاوضه رضاوند با کوشکی و پهلوان و علاوه بر آن، پرداخت ۱۰ میلیارد تومان دیگر از سوی فولاد بود که این پیشنهاد را هم باشگاه اهوازی رد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاتوسی استقلال فولاد باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان