Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@14:51:59 GMT

کاخ سفید: بایدن به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۹۰۷

کاخ سفید: بایدن به کرونا مبتلا شد

کاخ سفید اعلام کرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است و وظایف خود را از راه دور انجام می‌دهد.

 

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا به ویروس کرونا مبتلا شده و علائم وی خفیف است.

به گزارش الجزیره، کاخ سفید افزود: «رئیس‌جمهور بایدن پس از ابتلا به کرونا وارد قرنطینه شده و به انجام وظایف خود از راه دور ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پزشک بایدن درباره بیماری او گفت: «رئیس‌جمهور از روز چهارشنبه علائم جزئی را تجربه کرد و در حال حاضر از خستگی و سرفه رنج می‌برد.»

پزشک رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «از رئیس‌جمهور انتظار دارم که به خوبی به درمان پاسخ دهد، زیرا واکسن کرونا و دوز‌های تقویت کننده را دریافت کرده است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد