Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@21:37:23 GMT

3 فوتی در سقوط خاور در جاده هشتگرد - طالقان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۹۸۲

3 فوتی در سقوط خاور در جاده هشتگرد - طالقان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: سقوط یک دستگاه خودروی خاور بنز در جاده هشتگرد- طالقان سه کشته برجای گذاشت.   محمدباقر خلفی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه که عصر امروز رخ داد به هلال احمر اطلاع داده شد و سه تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.   وی اضافه کرد: به دلیل ارتفاع زیاد سقوط خودرو امدادگران با اقدامات تخصصی اقدام به رهاسازی خودرو و انتقال اجساد به سطح جاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خلفی افزود: در این عملیات علاوه بر تیم های عملیاتی هلال احمر، تیم های اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی مشارکت داشتند.   وی گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است. تماشاخانه ببینید| با مزه ترین رقابت برای همسریابی: هرکدام بالاتر بپرند و بیشتر دوام بیاورند ببینید| رباط خارق‌العاده‌ای که مثل مار حرکت می‌کند و زنده‌ها را در زیر آوار پیدا می‌کند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان هلال احمر استان به مناسبت سال روز هلال احمر ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: عمل‌کرد موفق و پر افتخار هلال احمر، نشان سرخ و سفید این سازمان را موجب دل گرمی و امید ساخته است.

وی افزود: ایثار، شجاعت، دل سوزی، صبوری و پای کار بودن، از ویژگی‌های ملموس و مشهود هلال احمر است و این خصوصیات در آخرین حادثه که تلاش برای یافتن و نجات یسنا دختر خردسال گلستانی بود بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در این حادثه نشان داده شد در مقابل دنیایی که چشم خود را بر جنایات بی‌شرمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه می‌بندد، مردم ما برای نجات جان یک کودک خردسال این‌گونه خود را به زحمت انداخته و به آب و آتش می‌زنند.

وی افزود: اخلاص در عمل، پویایی، کارآمدی و اقدامات جهادی هلال احمر، اعتماد عمومی را به‌دنبال داشته است و این اعتماد موجب افزایش داوطلبان شده که یک سرمایه ارزش‌مند برای هلال احمر است.

مهاجر اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های مختلف توسط هلال احمر گلستان، نشان از مدیریت درست این مجموعه و استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌ها است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: قطعاً هزار و ۹۷۴ حادثه‌ای که در سال گذشته توسط هلال احمر استان با موفقیت پشتیبانی شد، اگر انجام نمی‌گرفت ممکن بود موجب ایجاد فضای حاد اجتماعی و یا امنیتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هلال احمر استان گلستان در کارنامه درخشان هلال احمر ایران اسلامی، نقش پر رنگی دارد و هم واره در حوادث مختلف در سطح کشور پای کار بوده است و ثابت کرده که مرد میدان است.

کد خبر 6100098

دیگر خبرها

  • از جنایت «تاسوکی» تا امید در میان خرابه‌های «بم»
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان