Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به صورت مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، به همین دلیل. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه‌براین طی بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطارهای قانونی به مالک داده شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: متأسفانه به اخطارها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد، برگزار و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.

موسوی با بیان اینکه حدود صد کاسب در ساختمان آزاد کار می‌کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی‌تر امنیت جان کاسبان است گفت: «با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می‌شود.

شهردار منطقه درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شده است و طی روزهای آینده پس از قطع شدن انشعابت آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کسبه تخلیه و پلمب می‌شود.

 وی افزود: پس از تخلیه ساختمان آزاد، رفع خطر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب ساختمان ناایمن پاساژ آزاد ساختمان آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی