Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفرش به خاورمیانه سخنانی بی‌منطقی را به زبان آورد که مایه خنده و تسمخر همه جهانیان شد، چرا که همه مردم جهان در این سال‌ها قدرت جمهوری اسلامی ایران و افول آمریکا را دیده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رمضان شریف امشب در یادواره شهدای روستای آتان از توابع بخش الموت شرقی شهرستان قزوین با اشاره به سفر جو بایدن به خاورمیانه اظهار داشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این سفر سخنانی بی‌منطقی را به زبان آورد که مایه خنده و تسمخر همه جهانیان شد، چرا که همه مردم جهان در این سال‌ها قدرت جمهوری اسلامی ایران و افول آمریکا را دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان اخیر مقامات رژیم صهیونیستی گفت: صحبت‌های امروز مقامات صهیونیست از روی پریشان‌حالی است و با وجود اینکه در میدان حرفی برای گفتن ندارند و بارها ضرب شست جبهه مقاومت را چشیده‌اند، از گزینه نظامی حرف می‌زنند، در حالی که آمریکا و شوروی که 2 ابرقدرت بزرگ دنیا بودند، در دوران دفاع مقدس با تمام توان سلاح به رژیم عراق دادند، اما در نهایت شهدای ما آبروی آنها را بردند.

سردار شریف اضافه کرد: امروز قدرت نظامی جمهوری اسلامی در حدی است که اشغالگران قدس حتی نمی‌توانند به حمله نظامی فکر کنند و اگر روزی بخواهد حماقتی از آنها سر بزند، هواپیماهای آنها را قبل از اجرای مأموریت نابود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سخنان تهدیدآمیز صهیونیست‌ها برای مصارف داخلی بیان می‌شود، ادامه داد: اشغالگران قدس بدانند که اگر بخواهند کوچک‌ترین جسارتی به جمهوری اسلامی ایران کنند، بزرگ‌ترین درس عبرت تاریخ را به آنها خواهیم داد و کاری می‌کنیم که تمام 27 هزار کیلومتر مربع سرزمین‌هایی که با ناجوانمردی اشغال کرده‌اند را یک‌روزه از دست بدهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه روزگاری آمریکایی‌ها اسرائیل را قله امن معرفی می‌کردند، گفت: امروز با نقش‌آفرینی مقاومت اسلامی فلسطین خبری از امنیت در سرزمین‌های اشتغالی نیست و صهیونیست‌ها با احساس ترس و وحشت زندگی می‌کنند.

افول آمریکا در فضای مجازی تحقق یافتنی استرئیس دانشگاه امام حسین (ع): نشانه افول آمریکا و تمدن غرب را به وضوح می‌بینیمنشانه مهم از افول آمریکا در منطقه/ بازنشستگی مکنزی برای تأمل درباره کاهش قدرت آمریکا

سردار شریف افزود: آمریکایی‌ها مدعی هستند که برخی کشورهای عربی برای جنگیدن با ما باید با هم متحد شوند، در حالی که اگر به این اتحاد هم برسند، در یک نبرد از جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت شکست خواهند گرفت و امروز هم می‌بینیم که همه دشمنان جمهوری اسلامی از سنگرهای خود عقب‌نشینی کرده و فرار کردند.

وی با ذکر اینکه هیچ قدرتی امروز نمی‌توانند با ایران اسلامی هماوردی کند، ادامه داد: البته سپاه با تمام قدرت خود از مسائل داخلی هم غافل نیست و امروز همه ظرفیت‌های سپاه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم و کمک به تولیدکنندگان پای کار آمده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار شریف افول هژمونی آمریکا آمریکا بایدن سردار شریف افول هژمونی آمریکا آمریکا بایدن جمهوری اسلامی ایران افول آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد