Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، امروز، پنج‌شنبه، پس از تشخیص ابتلا به کووید-19، گفت که «در سلامت کامل» به سر برده و در محل کارسرش بسیار شلوغ است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از رویترز؛بایدن در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: «شهروندان، حال من خوب است. از توجه شما ممنونم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط با سناتور کیسی، نماینده کنگره، کارترایت، شهردار کوگنتی و پسرعموهایم در اسکرانتون تماس گرفتم تا پشیمانی خود را از عدم حضور در مراسم امروز ابراز کنم.

کارن ژان پیر سخنگوی کاخ سفید تایید کرد که بایدن مصرف داروی ضد ویروسی پاکسلووید را آغاز کرده است. او در بیانیه ای گفت: "او کاملا واکسینه شده بود، دو دوز تقویت کننده دریافت کرده و علائم بسیار خفیفی داشت." وی افزود: «با رعایت دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، او خود را در کاخ سفید قرنطینه می‌کند و در این مدت به انجام کامل وظایف خود ادامه می‌دهد». در ماه‌های اخیر، تعداد زیادی از اعضای دولت بایدن و دیگر مقامات ارشد در واشینگتن، از جمله کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در آوریل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و مریک گارلند، دادستان کل، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. تست همه آنها از آن زمان منفی بوده و کار را از سر گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایدن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد