Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتی گفت: ۲۰ هزار و ۱۰۰ نفر بروجردی مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و ماهانه ۹۸ میلیارد تومان حقوق مستمری بگیران پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت سعادتی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: تعداد کل مستمری بگیران تامین اجتماعی در بروجرد بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۰۰ نفر هستند که ماهانه ۹۸ میلیارد تومان حقوق مستمری بگیران پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته هزار و ۹۲۳ نفر به جمع بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد که از این تعداد ۴۰۰ نفر جزء مشاغل سخت و زیان آور بوده اند.

رئیس اداره تامین اجتماعی بروجرد تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحدها و کارگاه های شهرستان بروجرد انجام شد و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

سعادتی با اشاره به بیمه بیکاری گفت: در حال حاضر ۳۸۳ نفر در شهرستان از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند که ماهانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این افراد پرداخت می شود و تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند تقریبا ثابت است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چهار هزار و ۲۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و ۴۴ نوع از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری به افراد تحت پوشش ارائه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تامین اجتماعی مستمری بگیران پرداخت می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟