Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@02:02:29 GMT

ماجرای سرفه‌های پوتین در تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۷۶۷۲

ماجرای سرفه‌های پوتین در تهران چه بود؟

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان سفرش به تهران چند بار سرفه که کرد که که این ماجرا باعث به وجود آمدن شایعاتی شد. سخنگوی کرملین ضمن تکذیب شایعه‌های منتشر شده درباره سلامیت رئیس جمهور روسیه گفت حال پوتین خوب است و این شایعه‌ها صحت ندارد.

«دیمیتری پسکوف» گفت: به اصطلاح متخصصان اطلاعاتی اوکراین، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ماه‌های اخیر انواع و اقسام دروغ‌ها را درباره سلامت رئیس جمهور پوتین منتشر می‌کنند که این اخبار ساختگی و کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارات پسکوف در حالی است که ولادیمیر پوتین روز گذشته پس از اینکه در جریان سخنرانی در یک همایش چند بار سرفه کرد، گفت که در جریان سفرش به تهران هوا بسیار گرم بود و کولر‌ها به شدت کار می‌کردند و این سرفه‌ها به همین خاطر است.

سخنگوی کرملین در این خصوص توضیح داد: در مورد کولر‌های گازی، بله، در تهران هوا واقعاً گرم بود. دمای هوا در خیابان ۴۰ درجه سانتیگراد بود و کولر‌ها هوای داخل را خیلی سرد کرده بود. من هم صدایم گرفته است. نمی‌دانم برای دیگر اعضای هیئت همراه اوضاع چطور بود. گاهی این اتفاق می‌افتد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه روسیه با تکذیب شایعه سازی رسانه‌های غربی درباره سلامتی پوتین، این شایعه‌ها را به شدت تکذیب کرده بود.

در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت پوتین تشدید شده است، از جمله زمانی که او دیدارهایش را با مقامات روس و خارجی به عنوان یک اقدام احتیاطی در شرایط کرونا دور یک میز بزرگ و با رعایت فاصله انجام می‌داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: روسیه دیمیتری پسکوف ولادیمیر پوتین اوکراین امور خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان