Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از الجزیره، «بنی گانتس» گفت: اسرائیل در جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار کی‌یف و غرب می‌ایستد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دولت روسیه در نامه‌ای به آژانس یهود در مسکو تمام فعالیت‌های آن را در خاک روسیه ممنوع اعلام کرد. مقام‌های صهیونیستی این اقدام روسیه را سیاسی عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی‌هایش علیه ایران ادامه داد و گفت: برای جنگ با ایران عجله نخواهیم کرد اما باید بتوانیم در صورت لزوم حمله نظامی کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه زیاده گویی‌های خود همچنین ادعا کرد که ما به عنوان رهبران اسرائیل مسئولیت تاریخی داریم که اطمینان حاصل کنیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

«بنی گانتس» روز چهارشنبه به آمریکا سفر کرد تا در کنفرانس امنیتی اندیشکده «موسسه اسپن» شرکت کند.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می‌شود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست با شماری از مقام‌های امنیتی آمریکا از جمله «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کند.

این گزارش می‌افزاید، دیدار با «ویلیام برنز» رئیس سیا، «کاندولیزا رایس» وزیر خارجه اسبق آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع اسبق آمریکا و نمایندگان و رؤسای کمیته‌های امنیتی کنگره از دیگر برنامه‌های سفر گانتس به آمریکا است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز در فلسطین اشغالی با فرمانده نیروهای سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) صحبت کرده بود.

فرمانده سنتکام روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی در راستای دیداری که ماه گذشته بین یک هیات بازدید کننده از افسران سنتکام و مقام‌های ارشد ارتش صهیونیستی برگزار شد، رایزنی کرد.

همچنین «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به فلسطین اشغالی، از سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی از جمله سامانه رهگیری لیزری بازدید کرد.

برچسب‌ها اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی بنی گانتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی بنی گانتس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه