Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:38:15 GMT

شکست نزدیک والیبال ایران مقابل لهستان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۷۷۶۰

شکست نزدیک والیبال ایران مقابل لهستان

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال مقابل لهستان شکست خورد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت.  والیبال ایران که در رده هفتم دور مقدماتی این رقابت‌ها ایستاده بود درحالی مقابل والیبال لهستان به عنوان رنک اول جهان قرار گرفت که لهستان توانسته بود در دور مقدماتی، در رده دوم رده بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب اولیه میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان ظاهر شد. حضور تماشاگران پرشور ایرانی باعث افزایش جذابیت این رقابت شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست اول، بازی را خوب شروع کرد اما در اواسط و انتهای این ست، بازیکنان ایران پر اشتباه ظاهر شده و نتوانستند ست را به نام خود کنند تا ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به لهستان واگذار کند.  

در ست دوم، دو تیم پایاپای پیش رفته اما والیبالیست‌های ایران تیم برتر میدان بودند و موفق شدند به کمک استفاده از اشتباهات لهستان، ست دوم را به نام خود کنند. والیبال ایران در این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

تیم ملی والیبال ایران در ست سوم این رقابت‌، نتوانست لهستان را شکست دهد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خورد تا نتیجه ۲ بر یک به سود لهستان شود.

در ست چهارم این مسابقه، والیبال ایران بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد در همان اوایل بازی حاشیه امنی برای خود ایحاد کند به طوری که ایران ۱۷-۱۰ از لهستان پیش افتاد. در ادامه ست چهارم، بلندقامتان والیبال ایران تیم برتر میدان بوده و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسند تا دو تیم ایران و لهستان در ست شماری برابر دو شوند.

ست پنجم این مسابقه با حساسیت بسیار بالایی آغاز شد چرا که هر تیم در صورت پیروزی می توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند. تیم ملی ایران،  این ست را خوب آغاز نکرد و با نتیجه ۳ بر صفر عقب افتاد. در ادامه، والیبال لهستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۷ ایران را شکست دهد تا به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند.

به گزارش ایران اکونومیست، پیش از این رسانه‌های لهستانی دیدار ایران و لهستان را به عنوان یکی از جذاب ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال نامیده بودند. ایران یکی از دو تیمی بود که در مرحله مقدماتی، لهستان را جلوی چشمان حدود ۱۰ هزارتماشاگر این کشور  شکست داده بود.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم ملی والیبال ایتالیا با فرانسه و تیم ملی والیبال آمریکا با لهستان بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: والیبال ، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف