Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال مقابل لهستان شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت.  والیبال ایران که در رده هفتم دور مقدماتی این رقابت‌ها ایستاده بود درحالی مقابل والیبال لهستان به عنوان رنک اول جهان قرار گرفت که لهستان توانسته بود در دور مقدماتی، در رده دوم رده بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب اولیه میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان ظاهر شد. حضور تماشاگران پرشور ایرانی باعث افزایش جذابیت این رقابت شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست اول، بازی را خوب شروع کرد اما در اواسط و انتهای این ست، بازیکنان ایران پر اشتباه ظاهر شده و نتوانستند ست را به نام خود کنند تا ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به لهستان واگذار کند.  

در ست دوم، دو تیم پایاپای پیش رفته اما والیبالیست‌های ایران تیم برتر میدان بودند و موفق شدند به کمک استفاده از اشتباهات لهستان، ست دوم را به نام خود کنند. والیبال ایران در این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

تیم ملی والیبال ایران در ست سوم این رقابت‌، نتوانست لهستان را شکست دهد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خورد تا نتیجه ۲ بر یک به سود لهستان شود.

در ست چهارم این مسابقه، والیبال ایران بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد در همان اوایل بازی حاشیه امنی برای خود ایحاد کند به طوری که ایران ۱۷-۱۰ از لهستان پیش افتاد. در ادامه ست چهارم، بلندقامتان والیبال ایران تیم برتر میدان بوده و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسند تا دو تیم ایران و لهستان در ست شماری برابر دو شوند.

ست پنجم این مسابقه با حساسیت بسیار بالایی آغاز شد چرا که هر تیم در صورت پیروزی می توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند. تیم ملی ایران،  این ست را خوب آغاز نکرد و با نتیجه ۳ بر صفر عقب افتاد. در ادامه، والیبال لهستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۷ ایران را شکست دهد تا به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت