Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، دومین روز مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ پنج‌شنبه شب با دو دیدار در شهر بولوینا ایتالیا پیگیری شد.

تیم‌های ایران و لهستان در آخرین مسابقه این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر دو نتیجه این مسابقه را به حریف واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۲۲ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد و در تیم لهستان نیز کمیل سمنیوک با ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۵ پوئن در حمله، هفت امتیاز در دفاع، ۶ پوئن سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان لهستان بود.

بازیکنان لهستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۰ امتیاز حمله، ۱۰ دفاع، ۶ پوئن سرویس و ۳۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ ملت‌های والیبال ، لهستان ، تیم ملی والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال لهستان تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!

به گزارش "ورزش سه"، با مشخص شدن هجده بازیکن تیم ملی والیبال ایران، میثم صالحی که شایعه خط خوردنش از تیم ملی به گوش می رسید حالا دیگر خیالش از حضور در تیم راحت شده و دیگر استرس خط خوردن ندارد و پائز سرمربی تیم ملی اینگونه لبخند را بروی لبان میثم صالحی بازگرداند.

میثم صالحی در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران، خصوصا از نیم فصل دوم به بعد بسیار خوش درخشید و این درخشش باعث شد تا کماکان در اردوی تیم ملی باقی بماند.

او حالا باید برای قرار گیری در ترکیب اصلی با بازیکنان آماده‌ای چون پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین اسفندیار و مرتضی شریفی رقابت کند تا یکی از آنها در کنار میلاد عبادی پور، قدرتی زن های تیم ملی را در لیگ ملتهای والیبال تشکیل بدهند.

میثم صالحی قرار است از فصل آینده دوباره لژیونر شود. دیروز رسانه های یونانی گزارش دادند که آندره‌آ گاردینی سرمربی جدید المپیاکوس یونان، میثم صالحی را برای تیمش می خواهد.

دیگر خبرها

  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر