Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم در فصل جاری بتواند دوباره به روند کسب جام های متوالی خود بازگردد.

فرامرز میرزایی، رئیس هیات فوتبال پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در شهرستان پاکدشت هر سال در رده های مختلف تلاش ویژه برای توسعه پایه ها داریم و امیدواریم در نهایت سرمایه گذاری های خودمان را در رده های سنی مختلف با بهترین شرایط ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی که در سال‌های قبل به عنوان مربی تیم‌های پایه پرسپولیس مشغول به کار بود در خصوص مدارک مربیگری خود تاکید کرد: در حال حاضر مدرک مربیگری A آسیا را دارم و در زمان مدیریت رویانیان برای حضور در کلاس مربیگری مهمی راهی برزیل شدم. حالا نیز در سمت اجرایی در تیم های پایه مشغول به کار هستم.

مربی سابق پرسپولیس با اشاره به عدم انسجام ساختار دفاعی و دروازه تیم در فصل قبل گفت: سال قبل پرسپولیس در دفاع و دروازه مشکلاتی داشت اگر این مشکلات وجود نداشت این تیم بدون شک دوباره قهرمان شد اما با این حال پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان شد و در چنین شرایطی تیم های دیگر تلاششان را دوچندان می‌کنند که این عنوان را از آن خود کنند. در نهایت این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد و در فصلی که گذشت دستش از جام کوتاه ماند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد مصدومیت مهره های کلیدی در طول فصل به ویژه در خط حمله گریبان گل محمدی و کادر فنی را گرفت و بدشانسی ها مزید بر علت شد تا پرسپولیس پس از 5 فصل متوالی قهرمانی را از دست بدهد.

میرزایی در پایان آینده خوبی را برای پرسپولیس در فصل جدید پیش بینی کرد و در این خصوص گفت: با توجه به جذب نفرات خوب و ستاره های فصل قبل پرسپولیس می تواند دوباره روند گذشته خود را تکرار کرده و در فصل پیش روی قهرمان شود و دوباره هوادارانش را خوشحال کند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمان پاکدشت هیات فوتبال پرسپولیس مربی سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما ۵ بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار لی‌اولیورا شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، برنامه داشتیم که حمله کنیم و گل بزنیم و شانس‌هایی هم داشتیم اما به جایی نرسید.

وی افزود: در بازی‌های بزرگ سخت است که به آن چیزی که می‌خواهید برسید؛ ما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم و برای خودمان بازی کردیم. شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما پنج بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و با روش‌های مختلف می‌توان بازی کرد. در جریان مسابقه توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما در دادن پاس آخر و جزئیات نتوانستیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. هرچند در شش بازی اخیر نسبت به پنج بازی قبل‌تر شانس بیشتری داشتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم. همچون هواداران‌مان ناراحت هستیم زیرا می‌توانستیم با برد به صدر جدول برسیم. هواداران می‌دانند که بازیکنان همه تلاش کردند و هر زحمتی که نیاز بود در زمین گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند.

اوسمار اولیورا خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده است و با سفرها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آن‌طور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود. نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی‌مان را می‌سنجیم. می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: در بازی بعدی با نساجی باید روی نقاط قوت و ضعف آن‌ها کار کنیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

کد خبر 749901

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان