Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی به ریف دمشق که به شهادت ۳ نظامی سوری و زخمی شدن ۷ غیرنظامی شد، مقابله کرد.

 

انفجار‌های مهیب دمشق را لرزاند و خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از هدف قرار گرفتن بخش‌هایی از ریف دمشق و مقابله پدافند هوایی با موشک‌های متخاصم خبر داد.

مقابله پدافند سوریه با اهداف متخاصم در ریف دمشق

به گزارش پایگاه الاعلام الحربی، سامانه پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان ریف دمشق، پایتخت سوریه به مقابله پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز به نقل از رسانه رسمی سوریه گزارش داد پدافند هوایی سوریه در حال پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق است.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ساعت ۱۲:۳۲ بامداد (به وقت محلی) دشمن اسرائیلی اقدام به انجام یک حمله هوایی با چندین موشک از سمت جولان اشغالی کرد.»

وزارت دفاع سوریه افزود: «دشمن چندین نقطه را در مجاورت دمشق هدف قرار داد. سامانه‌های پدافندی ما به مقابله با این تجاوز موشکی پرداختند و برخی از آن‌ها را مورد اصابت قرار دادند.»

۳ شهید و ۷ زخمی در تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت دفاع سوریه، ۳ نظامی سوریه بر اثر حمله به حومه دمشق، شهید و ۷ غیرنظامی زخمی شدند.

روز گذشته نیز یک فروند پهپاد در پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه که از ارتش سوریه و ارتش روسیه جاسوسی می‌کرد، سرنگون شد. همچنین به گزارش رسانه‌های سوری پدافند هوایی سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم با اهداف متخاصم مقابله کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پدافند هوایی سوریه رژیم صهیونیستی ریف دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند