Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تهران، از کاوه رضایی به‌عنوان خرید جدید نقل‌وانتقالاتی‌اش رونمایی کرد؛ کاوه استقلال را در اردوی ترکیه همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و هفته‌ها، انتقال کاوه رضایی مهاجم فصل قبل اودهورلی بلژیک به استقلال تهران نهایی و رسماً توسط این باشگاه اعلام شد.

بدین ترتیب، رضایی پس از انجام توافقات لازم با باشگاه استقلال، فصل آینده در جمع آبی‌پوشان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جدید استقلال فردا راهی ترکیه خواهد شد تا به اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیمش در آنکارا ترکیه اضافه شود و در تمرینات و بازی‌های دوستانه این تیم شرکت کند.

همچنین قرار است پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران، مراحل رسمی حضور کاوه در این باشگاه انجام شود.

کد خبر 589943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران کاوه رضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)