Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:09:32 GMT

ستاره تیم ملی والیبال دچار فشار عصبی شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۸۴۱۷

ستاره تیم ملی والیبال دچار فشار عصبی شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در سیزدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها در یک بازی نفسگیر و نزدیک نتیجه را به لهستان واگذار کرد و با کسب رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه سالن را ترک و راهی هتل شد و امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال از فشار عصبی و ناراحتی افت فشار شدید پیدا کرد و از حال رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض رسیدن به هتل اقدامات پزشکی برای این بازیکن صورت گرفت و کادرفنی و در راس آن بهروز عطایی با صحبت‌هایی که با اسفندیار انجام دادند، سعی کردند به این بازیکن جوان روحیه بدهند.

در ادامه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و امیرخوش خبر نیز بر سر بالین اسفندیار آمدند و با صحبت‌های انگیزشی به این بازیکن دلداری دادند. در نهایت با اقدامات به موقع رضا قلی‌پور و کمک کادر هتل حال وی رو بهبودی قرار گرفت و برای استراحت به اتاق منتقل شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین اسفندیار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور اول تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر امید اول ایران برای درخشش در لیگ ملت‌های والیبال است، دوباره سوژه صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال شد.

صفحه اینستاگرام لیگ ملت‌ها و فدراسیون جهانی والیبال با انتشار پستی از عملکرد امین اسماعیل‌نژاد در بازی با هلند در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ نوشتند: "قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در این دیدار بیست و یک امتیاز که شامل هفده حمله، یک دفاع سه امتیاز سرویس بود به دست آورد."

اگرچه تیم ملی در برابر هلند شکست خورد اما امین اسماعیل‌نژاد عملکرد خوبی از خود در آن دیدار به نمایش گذاشت.

امین اسماعیل‌نژاد با توجه به انصرافی‌های تیم ملی به امید اول والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال تبدیل شده است که اگر به‌مانند سال ۲۰۲۲ بازی کند می‌تواند به تنهایی جور همه غایبان تیم ملی را با هم بکشد.

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد