Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی با اعلام اینکه رکورد مصرف برق شب با ثبت عدد ۶۵ هزار و ۳۷۸ مگاوات در تاریخ ۲۸ تیرماه شکسته شد، اظهار داشت: ثبت این رقم بسیار سنگین در شب بر ضرورت توجه به شیوه‌های مصرف برق در ساعات ۲۰:۳۰ تا ۲۳ تاکید می‌کند.

وی با بیان اینکه در شب علاوه بر سیستم‌های سرمایشی، روشنایی نیز بسیار در میزان مصرف اثر گذار هستند گفت: در صورت همکاری صنایع بزرگ و مردم تامین پایدار برق در شب نیز امکان پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هفته گرمی را سپری کردیم، ادامه داد: میزان مصرف برق در زمان اوج مصرف روز ۲۹ تیرماه با ثبت عدد ۶۹ هزار و ۲۷۸ به بیشترین رقم در تاریخ صنعت برق رسید که با مدیریت بار و همکاری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف بدون خاموشی سپری شد.

رجبی مشهدی گفت: میزان مصرف ثبت شده در ۲۹ تیرماه ۳.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

کد خبر 5544047

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق سخنگوی صنعت برق افزایش مصرف برق سازمان امور مالیاتی افزایش مصرف برق وزارت جهاد کشاورزی مصرف برق بازگشت حجاج روسیه صرفه جویی در مصرف برق دولت سیزدهم اظهارنامه مالیاتی بانک مرکزی شرکت ملی نفت ایران قرعه کشی خودرو نهضت ملی مسکن حج 1401 مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید

تاجیک با اشاره به نکات مهم در هنگام خرید و نگهداری تخم مرغ گفت: در هنگام خرید دقت کنید روی هر عدد تخم مرغ نام یا علامت تجاری واحد تولیدی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا (به روز، ماه و سال) درج شده باشد.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: از مصرف تخم مرغ‌های شکسته یا دارای ترک در مواد غذایی به ویژه در تهیه غذا‌هایی که نیاز به طبخ ندارند (مانند خامه یا سس) باید خودداری شود.

به گفته تاجیک، تخم مرغ خام بر روی سطوحی که با مواد غذایی آماده خوردن در ارتباط هستند نباید قرار گیرد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری تخم مرغ، افزود: تخم مرغ‌ها باید در یخچال و دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد نگهداری شوند.

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان