Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از تمهیدات اندیشیده شده سپاه برای اسکان زائران در شهرستان چرداول خبرداد و گفت: اردوگاه"روستای زنجیره سفلی" در مسیر تردد زائران ظرفیت بیش از ۶ هزار زائر را دار است. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از تمهیدات اندیشیده شده سپاه برای اسکان زائران در شهرستان چرداول خبرداد و اظهار داشت: اردوگاه"روستای زنجیره سفلی" در مسیر تردد زائران ظرفیت بیش از 6 هزار زائر را دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام گفت: اردوگاهی با تمام ظرفیت‌های زیستی توسط سپاه ساخته شده است که این اردوگاه در محور ترددی زائران اربعین حسینی در محور(ایلام به کرمانشاه) و در حوزه شهرستان چرداول بوده و هدف از آن استراحت زائران به جهت رفع خستگی در ورود تا رسیدن به مرز مهران و در بازگشت نیز برای توقف بین راحی و کاهش خستگی زائران خواهد بود و تمام امکانات در آن مهیا است.

فرمانده سپاه استان سمنان: حرکت اربعین حسینی ظرفیت‌سازی در زمینه تمدن‌سازی اسلامی استاستاندار کردستان: ظرفیت مرز بین‌المللی باشماق برای تردد زائران اربعین حسینی به‌کار گرفته شودآمادگی مرز مهران برای پذیرایی از زائران اربعین/ پیش‌بینی حضور 4 میلیون زائر در ایلام

شاکرمی در ادامه یادآورشد: علاوه بر اردوگاه سپاه تمام امکنه مذهبی و مساجد و بقا متبرکه بین راهی نیز برای پذیرایی زائران در آمادگی کامل بوده و پیش بینی آن می شود که 70 درصد زائران اربعین حسینی در اربعین امسال از مرز مهران و محور ایلام به کرمانشاه از جاده حمیل تردد داشته باشند که در این راستا پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/180/ی

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین پیاده روی اربعین اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز با بیان اینکه پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد، گفت: پیکر پاک شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: این شهید در عملیات والفجر ۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

فولادی با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تعیین هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت، تصریح کرد: "دی. ان. ای" و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود، گفت: این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای "چشمه پهن" بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

فولادی با تاکید بر اینکه پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود، افزود: شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند