Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از mmnews، تیک تاک اعلام کرده است که به زودی ویژگی‌های جدیدی را به این نرم افزار معرفی می‌کند که کاربران می‌توانند از آن برای مسدود کردن محتوای نامناسب استفاده کنند.

تیک تاک در پستی اعلام کرد: کارشناسان ما در حال کار بر روی ویژگی‌ای هستند که تحت آن کاربران می‌توانند تمام ویدیو‌هایی را که دوست ندارند تماشا کنند، مسدود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، با کمک این ویژگی تیک تاک، کاربران باید تمام آن کلمات دارای هشتگ را در ویژگی «علاقه‌مند نیستم» قرار دهند که کاربران دوست ندارند ویدیو‌های آن را تماشا کنند؛ برای مثال، اگر کاربری نمی‌خواهد ویدیو‌های رقص را تماشا کند، باید کلمه رقص را با هشتگ «علاقه‌مند نیستم» به فید اضافه کند، به‌طور مشابه، کسی که نمی‌خواهد ویدیو‌های مبارزه را تماشا کند، می‌تواند «جنگ» را اضافه کند. تیک تاک همچنین گفته است که کاربران در هنگام استفاده از این ویژگی باید بسیار هشیار باشند، زیرا اگر کلمه رقص را به ویژگی اضافه کنند، قادر به دیدن انواع ویدیو‌های رقص نخواهند بود.

مدیریت تیک تاک در ادامه اعلام کرد که کارشناسان ما همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی به نام «سطح محتوا» هستند که از طریق آن محتوای آپلود شده در برنامه بر اساس سن، یعنی ویژگی فوق، به افراد توصیه می‌شود تحت چه مواردی به محتوای خطرناک دسترسی به افراد زیر سن قانونی داده نمی‌شود یا در مورد چنین ویدیویی اخطاری داده می‌شود، امتیاز ایمنی آن چقدر است؟

بیشتر بخوانید 

تیک تاک ویدیوهای بزرگسالان در فید نوجوانان را محدود می کند

تیک تاک در سراسر جهان از جمله در پاکستان به دلیل ویدئو‌ها یا محتوای نامناسب، زشت و خطرناک مورد انتقاد قرار گرفته است و به همین دلیل چندین بار در چندین کشور از جمله آمریکا به طور جزئی ممنوع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیک تاک شبکه های اجتماعی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟