Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از جلسه هفته گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، احسان اصولی اعلام کرد سرمربی کروات تیم ملی که برای حضور در این جلسه و سفری یک روزه به تهران آمده به کشورش بازخواهد گشت و ۳۰ تیر به ایران بازمی‌گردد.

این در شرایطی است که پس از ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی برنامه سفر او به ایران تغییر کرد و مطابق برنامه جدید سرمربی کروات برای دیدار با لژیونرها و البته صحبت با مربیان تیم‌های باشگاهی آنها، مدت بیشتری در اروپا می‌ماند و سپس به کشورمان بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ تصمیم گرفته در زمان حضورش در اروپا در صورت فراهم شدن شرایط سفری هم به ترکیه داشته باشد تا ضمن دیدار با نفراتی مثل سید مجید حسینی یا علی کریمی، تمرینات تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، گل گهر و سایر تیم‌های ایرانی که همزمان با سفرش در این کشور حضور دارند زیر نظر بگیرد.

در صورت قطعی شدن سفر پرسپولیس به ترکیه اسکوچیچ در تمرین این تیم نیز حضور خواهد یافت.

او پس از این برنامه قبل از شروع لیگ برتر به ایران می‌آید.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است