Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@11:34:54 GMT

اتحادیه: سکه و طلا ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۹۵۹۰

اتحادیه: سکه و طلا ارزان می‌شود

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته گذشته با توجه به کاهش نرخ ارز و انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا کاهشی بود و چون تقاضا کم شد قیمت‌ها ثبات داشت.پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده افت قیمت تداوم داشته باشد.

محمد کشتی‌آرای روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درخصوص وضعیت بازار طلا در هفته گذشته گفت: هفته گذشته مجددا قیمت جهانی طلا سیر نزولی داشت و هفته گذشته ۲۵ دلار و هفته قبل از آن نیز ۱۰۵ دلار کاهش قیمت را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته فلزات دیگر علاوه بر طلا همچون نقره و پالادیوم هم با کاهش قیمت همراه بوده است و اما چون طلا اهمیت بیشتری دارد کاهش قیمت آن با ورود به کانال ۱۶۰۰ دلار قابل توجه بوده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهارداشت: باید توجه داشت که نرخ ارز نیز به جز روز شنبه سیر نزولی داشت و با سفر رییس جمهور دو کشور روسیه و ترکیه به کشور ارزش ریال افزایش و نرخ دلار کاهش یافت.

وی ادامه داد: در کنار کاهش بهای انس جهانی طلا و کاهش نرخ ارز ما به ایام ماه محرم نزدیک میشویم و تقاضا برای خرید سکه و طلا کاهش می‌یابد و این عامل منجر به کاهش حباب قیمت سکه شد این در حالی بود که حباب سکه در هفته‌های گذشته رکورد قیمتی را ثبت کرد.

کشتی آرای پیش‌بینی کرد با تخلیه حباب قیمت سکه در روزها و هفته‌های آینده شاهد کاهش حباب قیمت سکه باشیم. در هفته گذشته به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان کاهش حباب سکه را داشتیم و در حال حاضر هر قطعه سکه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان حباب دارد .

وی بیان کرد: براین اساس در آخرین معاملات روز گذشته به طور متوسط سکه طرح قدیم ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود،: قیمت هر مثقال طلای آب شده ۱۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

تماشاخانه چند نکته کلیدی درباره قد کشیدن و رشد کودکان و نوجوانان: علایمی که باید جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید (فیلم) ببینید| با مزه ترین رقابت برای همسریابی: هرکدام بالاتر بپرند و بیشتر دوام بیاورند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سکه طلا نقره هفته گذشته هزار تومان کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۰۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۶۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۸۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۱۵ تومانی به ۴,۰۸۵ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۶۲ درصد) به ۴,۰۶۰ رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۰۶۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۰۶۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۱.۴۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۲۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب