Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:32:57 GMT

نادال تنیسور سال شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۹۶۲۸

نادال تنیسور سال شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، شبکه تلویزیونیABS آمریکا در مراسم اهدای جوایز ESPY که به بهترین ورزشکاران جهان اختصاص دارد رافائل نادال را به عنوان بهترین تنیسور سال انتخاب کرد.

رافائل نادال اسپانیایی تاکنون 22 بار به عنوان بهترین تنیسور سال جهان انتخاب شده است. در بخش زنان نیز عنوان بهترین تنیسور سال جهان به اما رادوکانو رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور برجسته اسپانیایی در سال 2022 برنده گرنداسلم‌های استرالیا و رولان گاروس شد. رافائل نادال به لطف این دو پیروزی ارزشمند اکنون رکوددار پیروزی در گرنداسلم‌هاست. نواک جوکوویچ صربستانی با پیروزی در بیست‌ویک گرنداسلم در رده دوم قرار دارد.

در رده‌بندی انفرادی انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP )دانیل مدودف از روسیه با 7775 امتیاز صدرنشین است. الکساندز زورف (آلمان) و رافائل نادال (اسپانیا) به ترتیب با امتیازهای 6850 و 6165 دوم و سوم هستند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال رافائل نادال تنیسور سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!