Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنده کاری دستگاه های خدمات رسان و تاخیر در ترمیم آسفالت سبب گلایه شهروندان در اکبرآباد یاسوج شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهر نشینی و لزوم استفاده شهروندان از امکانات شهری یکی از پایه های اولیه هر شهر است همچنین رفاه اجتماعی باید برای تمامی شهروندان یک شهر فراهم و همه مناطق از امکانات و شرایط برابری برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشکلاتی که شهروندان یاسوجی در هر نقطه ای از شهر با آن رو به رو هستند کنده کاری های دستگاه های خدمات رسان است اما این کنده کاری ها آنگونه که مورد انتظار است مرمت و ترمیم  نمی شوند یا به حال خود رها می شوند.

جاده نقاره خانه در اکبر آباد  شهر یاسوج با توجه به اینکه جاده متصل کننده پل سوم بشار بر روی میدان آریوبرزن را فراهم می سازد در طول شبانه رود خودرو عبوری زیادی را در خود جای می دهند.

 

یکی از شهروندان این منطقه از شهر یاسوج با ارسال تصاویری برای این پایگاه خبری از وضعیت نامطلوب کنده کاری ها در این خیابان گلایه کرد.

 این شهروند یاسوجی در ادامه گفت: برخی معابر، خیابان ها به دلیل کنده کاری های متعدد دستگاه های خدمات رسان و ترمیم های بی کیفیت با فرو نشست های فراوان روبه رو هستند.

این شهروند یاسوجی ادامه داد: وضعیت نامطلوب این کنده کاری ها، عدم ترمیم به موقع آنها توسط دستگاه های خدمات رسان باعث خسارت به وسایل نقلیه شهروندان مرکز استان  که از این خیابان عبور می کنند می شود.

 

وی گفت: با توجه به پر تردد بودن خیابان نقاره خانه از مسئولین مربوطه خواهشمندیم نسبت به ترمیم و روکش آسفالت این خیابان اقدام کنند.

گفتنی است بخش زیادی از کنده کاری های در سطح شهر یاسوج توسط  دستگاه های خدمات رسان صورت می گیرد که  بعد از کنده کاری خیابان به حال خود رها می شود و یا با بد ترین کیفیت ترمیم و بازسازی می شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛


خبرنگار: بهمنیار

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های خدمات رسان کنده کاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار