Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:24:49 GMT

جوان مهابادی در آبشارشلماش غرق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۹۸۰۸

جوان مهابادی در آبشارشلماش غرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، عمر ابراهیمی در این زمینه اظهار کرد: جسد این جوان توسط تیم غواصی آتش نشانی از زیر آب بیرون کشیدە شد و بە بیمارستان امام خمینی سردشت منتقل شدە است.

رئیس آتش نشانی سردشت اضافه کرد: این جوان بە دلیل نا آشنایی با محیط و فنون شنا در حوضچە آبشار اول غرق شدە است.

روز گذشته نیز یک نوجوان ۱۱ ساله تهرانی در سد آغ چای چایپاره غرق و پیکر وی قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط مردم از آب گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان که به همراه خانواده برای سپری کردن تعطیلات تابستانی به سد آغ چای رفته بود به همراه دوست خود برای شنا به درون سد آغ چای می‌رود که به علت عدم آشنایی به محل و فن شنا متأسفانه غرق می‌شود.

کد خبر 5544149

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی غرق شدگی سردشت عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز خراسان رضوی مشهد اربعین حسینی اردبیل جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،سرانه مصرف ماهی برای هر فرد در ایران ۱۲ کیلوگرم در سال است. از سویی آمار‌ها نشان می‌دهد در کشور‌های توسعه یافته هر فرد بین ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم در سال از آبزیان استفاده می‌کند.

 کارشناسان معتقدند علاوه بر قیمت و تنوع ماهی، آشنایی با نحوه پخت آن هم در میزان مصرف آبزیان موثر است. به همین منظور دوره آموزشی طبخ ماهیان در مهاباد برگزار شد.  

بررسی مشکلات پرورش‌دهندگان ماهی و همچنین حمایت‌های تسهیلاتی در این حوزه از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان