Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:54:46 GMT

مورد عجیب ستاره فرانسوی؛ غیبت به خاطر گزیدگی!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۹۸۳۱

مورد عجیب ستاره فرانسوی؛ غیبت به خاطر گزیدگی!

به گزارش "ورزش سه"، لاکازت پس از پایان قراردادش با آرسنال تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و راهی لیون شود. 
این باشگاه فرانسوی که در حال برگزاری اردوی پیش فصل برای آماده شدن و حضور قدرتمند در رقابت‌های این فصل لیگ این کشور است، تصمیم دارد روز یکشنبه در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف فاینورد برود اما بعید به نظر می‌رسد که لاکازت آنها را در این بازی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
روزنامه اکیپ روز گذشته خبر داد که لاکازت زمانی که در جنگل‌های هلند حضور داشته توسط زنبورهای درشتی که به زنبور گاوی معروف هستند  گزیده شده است. 


این اتفاقی است که برای موسی دمبله، مهاجم فرانسوی دیگر این تیم، نیز رخ داده اما ظاهرا او خیلی زودتر روند درمان را طی کرده و توانسته است روز گذشته به تمرینات این تیم برگردد و آماده حضور در میدان باشد. 
با این حال شرایط برای لاکازت به شکل متفاوتی پیش رفته و حالا او باید منتظر درمان این مشکل در روزهای عادی باشد تا مشخص شود که آیا می‌تواند به موقع برای حضور در میدان آماده شود یا خیر. 
اکیپ مدعی شده که تعداد گزیدگی‌های روی بدن این مهاجم فرانسوی نزدیک به 10 مورد است و حمله زنبورها به او بسیار جدی بوده و به همین دلیل پیش‌بینی این که آیا او می‌تواند به موقع برای بازی با فاینورد به اردوی تمرینی لیون برگردد یا خیر کار دشواری به نظر می‌رسد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گیمارش در ترکیب نیوکاسل در این فصل باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستر سیتی و آرسنال به او جلب شود و گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم آماده مذاکره برای فروش او هستند.

پیش از این انتظار می‌رفت که این بازیکن به حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و به یکی از دو باشگاه سیتی آرسنال ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه بزرگ رقیبی جدی و قدرتمند برای جذب او خواهند داشت.

تاک اسپورت خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات با نمایندگان این ستاره برزیلی را در طول چند روز اخیر آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با او به توافق برسد.

منابع نزدیک به بیمارش تاکید دارند که او علاقه بسیار زیادی به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل آینده دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که جدایی‌اش از نیوکاسل در تابستان پیش رو قطعی باشد و این باشگاه آماده است تا با دریافت پیشنهاد به مبلغ مد نظرش با جدایی و موافقت کند اما حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان