Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین نکونام در مورد پبشنهاد سرمربیگری تیم ملی، اظهار داشت: در مورد پیشنهاد به هرحال دوستان لطف دارند. اینکه بین گزینه های تیم ملی کشورم باشم برایم افتخار است اما برنامه کاری خودم را دارم. ترجیح می دهم کاری که خودم دوست دارم، خوشحالم و از آن لذت می برم را نجام بدهم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، نمی دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی می تواند کار انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی کار دست کسی نیست و نمی دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم. شرایط حرفه ای که این باشگاه برای من فراهم کرده کمتر از تیم ملی نیست. خوشحال کردن مردم خوزستان برایم موفقیت بزرگی است. تمام تمرکزم روی فولاد است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فوتبال ما از این شرایط سخت و واقعا عذاب آور نجات پیدا کند و همیشه موفق باشد.

کد خبر 692233

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است