Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: اجباری نبودن صبحانه یا عدم تعیین ساعت خواب ممکن است به نظر اسکوچیچ مناسب اردوی قطر و شرایط آب و هوایی آنجا بوده خصوصا در زمانی که تیم ما در ساعات ابتدایی شب تمرین می کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی مدیر تیم ملی در خصوص اتفاقات هفته های گذشته پیرامون تیم ملی و موضوعات مطرح شده گفت: اصل اول شفافیت و صداقت همه ماست که باید حقیقت را به مردم بگوییم و هیچ چیزی برای ما مهمتر از منافع ملی نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زمانی پیراهن پرافتخار تیم ملی کشورم را بر تن داشتم و الان افتخار خدمتگذاری به تیم ملی در جایگاه دیگری را تجربه می کنم. با برخی تخریب ها و کم لطفی ها بیگانه نیستم اما اگر شما به هدفی که دارید باور داشته باشید اینگونه کم لطفی ها را هم تحمل می کنید. از زمان حضور در تیم امید تا همین امروز نزدیک به چهار سال در خدمت فدراسیون فوتبال بودم و یک ریال از دستمزد و حقوقم در تیم امید یا بزرگسالان دریافت نکردم. اینبار هم برای کمک به میرشاد ماجدی که یک چهره فوتبالی است آمدم و وظایفم به سرپرستی تیم محدود نبود بلکه سعی کردم از هر ارتباط و ظرفیتی که در اختیار داشتم برای کمک به تیم ملی استفاده کنم. وقتی تیم ملی به پرواز اختصاصی نیاز دارد یا مشکلات پشتیبانی و تامین اعتبارات مطرح می شود احساس مسئولیت می کنم چون همه ما کنار یکدیگر هستیم و یک وظیفه مشترک داریم.

مدیر تیم ملی اضافه کرد: در بیش از سه دهه فوتبال حرفه ای با مربیان زیادی کار کردم و خودم سال ها در سطوح باشگاهی و ملی مربیگری کردم. هر مربی سبک و روش خاص خودش را در هر اردو دارد. با توجه به شرایط اردوی قطر سرمربی تیم برنامه مورد نظر خودش را تنظیم کرد، اجباری نبودن صبحانه یا عدم تعیین ساعت خواب ممکن است به نظر اسکوچیچ مناسب اردوی قطر و شرایط آب و هوایی آنجا بوده خصوصا در زمانی که تیم ما در ساعات ابتدایی شب تمرین می کرد. کادر سرپرستی راسا در این خصوص قانونگذاری نمی کند بلکی مجری برنامه کادر فنی است. قرار نیست بر مبنای سلیقه و نظر شخصی خودمان در این مورد تصمیم گیری کنیم بلکه وظیفه داریم مجری برنامه سرمربی باشیم و این مسئله هم موضوع تازه ای نیست. این مسئله پیچیده ای نیست و به شکل کاملا حرفه ای با نظر سرمربی تیم اجرا می شود. من حوزه وظایف خودم را می شناسم و تلاشم این است تداخلی با تصمیمات سرمربی و کادر فنی در این حوزه ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

استیلی: من دروغگو نیستم/ خدا شاهد است من زیر پای اسکوچیچ را خالی نکردم

استیلی همچنین گفت: در یک خانواده بدون شک اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد اما نباید این تفاوت ها به شکاف و تقابل منجر شود. متاسفانه بعد از اردوی قطر برخی اتفاقات نامطلوب رخ داد که فدراسیون و تیم ملی را به حاشیه برد و حالا در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی به دنبال یافتن مقصر هستیم. من معتقدم باید از این تجربه برای رفع مشکلات و یکدل شدن اعضای تیم استفاده کنیم. فوتبالی ها همانطور که اتفاقات و درگیری های فیزیکی داخل زمین را ساعتی بعد از مسابقه فراموش می کنند یاد گرفته اند دلخوری ها و گلایه ها را برای رسیدن به موفقیت کنار بگذارند و متحد و یکدل شوند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست من از همه اهالی فوتبال و رسانه ها این است که از اینجا به بعد همه موضوعات پیش آمده را پشت سر بگذارند. ما همه یک تیم هستیم از کادر مدیریتی و فنی تا بازیکنان و فرد فرد اعضای تیم ملی و فدراسیون. ممکن است نظرات مختلف و متفاوتی داشته باشیم و برای همدلی و هماهنگی بیشتر به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم. من معتقدم این اتفاق بین بچه های تیم روی داده و مسائل هفته های قبل را فراموش کردند. دیگر فاصله یا اختلاف و دو دستگی وجود ندارد. بین کادر سرپرستی و فنی تیم هم هماهنگی و اتحاد لازم شکل می گیرد تا در چارچوب وظایف خودمان یا حسن نیت عمل کنیم چرا که برای همه ما سربلندی و افتخارآفرینی ایران عزیز از هر چیزی مهمتر است و در این مسیر باید یک دل باشیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی فوتبال ایران حمید استیلی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دراگان اسکوچیچ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اردوی قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید

محققان به‌تازگی دریافته‌اند که خوردن برخی مواد غذایی خاص مانند سبزیجات فاقد نشاسته قبل از کربوهیدرات‌ها می‌تواند به کاهش قند خون و قرار گرفتن آن در محدوده مناسب کمک کند. به‌خصوص در وعده صبحانه، مصرف سبزیجات در شروع صبحانه هورمون‌هایی را که در طول روز باعث گرسنگی می‌شوند، سرکوب می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز، کربوهیدرات‌ها ذاتا بد نیستند. آن‌ها منبع اصلی انرژی برای سیستم عصبی‌اند و فیبر بدن موردنیاز بدن را که در هضم و کاهش کلسترول موثر است، تامین می‌کنند. البته کربوهیدرات‌ها در غذا‌های ناسالم مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم یافت می‌شوند، اما در مواد غذایی سالم مانند میوه‌های فراوری‌نشده و همچنین عدس و لوبیا که به مغز و ماهیچه‌ها انرژی می‌دهند، هم به وفور وجود دارند. با وجود این، برخی مواد غذایی پرکروبوهیدرات می‌توانند یک‌تنه سطح قند خون را که به گلوکز معروف است، از حد ایده‌آل بالاتر ببرند، به‌ویژه اگر به مقدار زیاد مصرف شوند و اگر این افزایش سطح قند خون طی سال‌ها مدام تکرار شود، سلول‌ها پاسخ و واکنش به انسولین را متوقف می‌کنند. انسولین هورمونی است که به طور معمول به سلول‌ها پیام می‌فرستد برای صرف انرژی از گلوکز استفاده کنند. مشکل به‌وجودآمده که مقاومت به انسولین نام دارد، باعث تجمع قند در بدن می‌شود و یکی از مشخصه اصلی ابتلا به دیابت است.

افراد زیادی در سراسر جهان بیماری دیابت نوع ۲ مبتلا هستند. حدود یک نفر از هر سه آمریکایی هم در مرحله پیش‌دیابت قرار دارد که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها از آن بی‌خبرند. بسیاری از این افراد به دیابت نوع ۲ مبتلا خواهند شد که عواقب احتمالی آن آسیب عصبی، از دست دادن بینایی و کوتاه شدن عمر است. در حالی که با تغییر ترتیب غذا خوردن هم می‌توان کربوهیدرات مصرف کرد و میزان قند خون مناسبی داشت. به قول باربارا، «این کار مجانی است و به اراده فوق بشری هم نیاز ندارد.»

وقتی اول سبزیجات می‌خوریم، فیبر موجود در آن‌ها در روده یک فیلتر ایجاد می‌کند. هنگامی که کربوهیدرات‌ها وارد میدان می‌شوند، این فیلتر هجوم آن‌ها را کند می‌کند؛ مثل شن و ماسه که جلو سیلاب را می‌گیرد و گلوکز به جای هجوم آوردن، قطره قطره و به‌آرامی وارد جریان خون می‌شود. در این حالت انسولین کمتری نیاز است تا سلول‌ها این ذرات را جذب کنند و به لوزالمعده فشار کمتری وارد می‌شود.

دکتر آلپانا شوکلا در این زمینه می‌گوید: «مجموع تحقیقات این ایده را که توالی و ترتیب غذا‌ها افزایش ناگهانی گلوکز پس از صرف غذا را کاهش می‌دهد، تقویت می‌کند» این روش نه‌تن‌ها برای افراد مبتلا به پیش‌دیابت و دیابت که برای افرادی که میزان قند خونشان طبیعی است هم فایده دارد.

شوکلا می‌گوید که سبزیجات را ۱۰ دقیقه قبل از خوردن کربوهیدرات مصرف کنید. حتی اگر این وقفه را هم در نظر نگیرید، در هر حال خوردن سبزیجات پیش از کربوهیدرات مزیت‌هایی دارد. از طرفی لازم نیست سبزیجات را به‌تن‌هایی مصرف کنید تا مفید واقع شوند. مصرف سبزیجات با پروتئین قبل از کربوهیدرات نقطه اوج و افزایش گلوکز را در افراد مبتلا به پیش‌دیابت ۴۶ درصد کاهش می‌دهد. به گفته شوکلا، این ترکیب حتی از مصرف سبزیجات به‌تن‌هایی هم بهتر جواب می‌دهد.

مزیت دیگر قرار دادن سبزیجات پیش از کربوهیدرات این است که تا سه ساعت پس از صرف غذا، احساس سیری می‌کنید. زیرا مصرف سبزیجات و پروتئین در ابتدا ترشح هورمونی به نام «گرلین» را که عامل گرسنگی است، سرکوب می‌کند. در نتیجه ممکن است کالری کمتری مصرف کنید. در حالی که وقتی افراد همین وعده غذایی را با ترتیب متفاوت و مصرف کربوهیدرات شروع می‌کنند، طی این سه ساعت با سطح بالاتری از گرلین مواجه می‌شوند.

یافته‌های این گزارش به معنی درمان قطعی یا جایگزین دارو برای مبتلا به بیماری‌ها از جمله دیابت نیست و بیماران باید تحت نظر پزشک برنامه دارویی و رژیم غذایی خود را تنظیم کنند.

دیگر خبرها

  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم