Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کیار افزود: روند پیگیری قضایی این پرونده از پنج سال پیش با شکایت اداره محیط زیست کیار پرونده‌ای جهت بررسی و رسیدگی به موضوع آلودگی زیست‌محیطی پساب این کارخانه در دادگاه شهرستان آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های کارشناسی و آزمایشگاهی، روشن شدن ابعاد ماجرا و احراز تخلف صورت گرفته رایزنی‌هایی با مالکان کارخانه جهت رفع آلودگی و تصفیه پساب خروجی کارخانه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه با توجه به عدم اصلاح و رفع آلودگی، یک ماه پیش حکم پلمب کارخانه صادر شد، توضیح داد: با مکاتبات مالکان کارخانه و درخواست مهلت یک‌ماهه برای رفع این مشکل، زمان خواسته شده در اختیار آنان قرار گرفت.

دادستان شهرستان کیار اضافه کرد: در نهایت روز گذشته و با توجه به ادامه‌دار بودن آلودگی و بی‌توجهی مالکان به مساعدت‌های انجام شده، مقرر شد تا یک هفته هیچ‌گونه مواد اولیه جدیدی وارد کارخانه نشود تا دستگاه‌ها کاملا تخلیه شوند و سپس کارخانه پلمب شود.

بیشتر بخوانید

کارخانه‌ای که در پای قله کلار خمیرمایه نان هایمان را تولید می‌کند

دادستان شهرستان کیار اضافه کرد: به دلیل عدم ایجاد اخلال در معیشت کارکنان و کارگران این کارخانه با هماهنگی صورت گرفته با تأمین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کیار بیمه بیکاری افراد شاغل در این کارخانه در ایام پلمب فعال خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیگیری حقوق پرسنل نیز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خمیرمایه کارخانه دادگستری شهرستان کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور