Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین فالک خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ، گزارش جدیدی از وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه منتشر کرده است

هری کین هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ در تابستان سال آینده، نادرست بودن شایعات مربوط به سوارز، رونالدو و دی یونگ، تلاش بایرن برای جذب ماتیس تل و لایمر در این تابستان، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

طرفداری | به گزارش کریستین فالک از بیلد، هری کین تابستان سال آینده، هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز صحبت مشخصی بین دو طرف انجام نشده است. اما بایرن مونیخ با اطرافیان این مهاجم انگلیسی تماس گرفته تا در مورد انتقال احتمالی‌اش به این باشگاه، پرس و جو کند. پاسخی که باواریایی‌ها نیز از آن‌ها دریافت کردند، مثبت بوده است. در مونیخ امیدوارند که زوج یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ، بتوانند کین را برای ترک لیگ برتر، متقاعد کنند. کار آسانی برای آن‌ها نخواهد بود. با این حال سران بایرن مونیخ می‌دانند که تضمین عنوان قهرمانی در این تیم، یک مزیت برای آن‌ها است. هری کین تاکنون در تاتنهام موفق به کسب هیچ جامی نشده است.

نادرست بودن شایعات مربوط به کریستیانو رونالدو، لوییس سوارز و فرنکی دی یونگ

بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال فروش فرنکی دی یونگ است تا بودجه بیش‌تری را برای فعالیت در بازار به دست بیاورد. گفته می‌شود که منچستریونایتد و چلسی نیز به این بازیکن علاقه دارند. با این حال در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون این هافبک هلندی و بایرن مونیخ نیز به وجود آمدند.

حال در ادامه گزارش کریستین فالک خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ، شایعات مربوط به این موضوع، حقیقت ندارند. باواریایی‌ها معتقدند که فرنکی دی یونگ بازیکن بزرگی است و در گذشته نیز چندین بار به جذب او فکر کردند، اما او در این تابستان به بایرن مونیخ نخواهد پیوست. هیچ پرس و جویی از سوی بایرن برای این بازیکن وجود ندارد و جذب او از نظر مالی برای این باشگاه آلمانی، غیر ممکن است. همچنین شایعات مربوط به لوییس سوارز و کریستیانو رونالدو برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی نیز صحت ندارند. نه رونالدو و نه سوارز به بایرن مونیخ نخواهند پیوست.

بایرن مونیخ پیشنهاد دیگری برای کنراد لایمر به لایپزیش نمی‌دهد

بایرن مونیخ به جذب کنراد لایمر از لایپزیش علاقه دارد و پس از مصدومیت لئون گورتسکا نیز، آن‌ها به تلاش‌های خود برای جذب او سرعت بخشیدند. با این حال به نظر می‌رسد که لایپزیش و بایرن راه درازی تا رسیدن به توافق در پیش دارند.

بیش‌تر بخوانید: لایپزیش دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای کنراد لایمر را رد کرد

به نقل از فالک، بایرن مونیخ قصد ندارد تا پیشنهاد جدیدی را برای کنراد لایمر به لایپزیش ارائه دهد. آخرین پیشنهاد باواریایی‌ها ارزشی در حدود 23 میلیون یورو بعلاوه بند‌های افزودنی داشت. بایرن به هیچ عنوان قصد ندارد تا به خواسته 30 میلیون یورویی لایپزیش برای فروش بازیکنش، تن دهد. با این وجود، انتقال او از لایپزیش به بایرن در این تابستان، همچنان محتمل است. بایرن مونیخ تمام تلاش خود را پس از به خدمت گرفتن ماتیاس دلیخت، روی جذب کنراد لایمر و ماتیس تل از رن در این تابستان، گذاشته است.

​​​​​​​رن هنوز پاسخی به پیشنهاد بایرن مونیخ برای ماتیس تل نداده است

بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب مهاجم 17 ساله رن، ماتیس تل دارد. آن‌ها باور دارند که این بازیکن جوان فرانسوی یکی از استعداد‌های برتر فعلی اروپا است.

بیش‌تر بخوانید: ماتیس تل شماره 9 جدید بایرن مونیخ؟

حال در ادامه گزارش فالک، آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ به رن برای ماتیس تل، مبلغی در حدود 25 تا 30 میلیون یورو (شامل بند‌های پاداش) بوده است. رن هنوز به این پیشنهاد، پاسخی نداده است. اما باواریایی‌ها به انجام شدن این انتقال، خوشبین هستند. از تل به عنوان مینی ام باپه نام برده می‌شود.

بولونیا به یاشوا زیرکزی علاقه‌ای ندارد

یاشوا زیرکزی پس از به اتمام رسیدن قرارداد قرضی‌اش در اندرلخت به بایرن مونیخ بازگشت. با این حال به نظر می‌رسد که این مهاجم 21 ساله در لیست فروش بایرن قرار داشته باشد و چند روز گذشته شایعاتی پیرامون او و بولونیا به وجود آمدند.

بیش‌تر بخوانید: رقابت آژاکس و اشتوتگارت برای جذب یاشوا زیرکزی

به نقل از فالک، بولونیا علاقه‌ای به جذب یاشوا زیرکزی ندارد. بایرن مونیخ آماده است تا در صورت رسیدن پیشنهاد مناسبی، این مهاجم را به فروش برساند. یکی از مقصد‌های احتمالی او می‌تواند هلند باشد. در هر حال شایعات مربوط به علاقه بولونیا به زیرکزی، حقیقت ندارند.

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شایعات مربوط نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ یاشوا زیرکزی باواریایی ها کنراد لایمر ماتیس تل برای جذب دی یونگ هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!

به گزارش ورزش سه، با تعدد مصدومیت‌ها نگرانی باشگاه بایرن قبل از بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شده است چرا که در برد 2-1 بوندسلیگا مقابل آینتراخت فرانکفورت، دو ستاره این تیم مصدوم  شدند. 
ابتدا موتور خط میانی کنراد لایمر مصدوم شد که در اواسط نیمه اول روی زمین دراز کشیده بود و سپس تحت مداوا قرار گرفت هر چند در ابتدا مشخص نبود دقیقا چه اتفاقی افتاده است یا بر اثر چه برخوردی مجروح شده است. 

لایمر با کمک کادر پزشکی زمین را ترک کرد اما حداقل توانست دوباره راه برود و به جای او الکساندر پاولوویچ بازیکن سابق لایپزیگ در دقيقه بیست و هشتم وارد بازی شد. 

علاوه بر لایمر، ماتیس دی لیخت، مدافع میانی نیز پس از یک دوئل سخت مشکلات متعددی داشت و مجبور شد دو بار در نیمه اول تحت درمان قرار گیرد. این هلندی پس از استراحت در رختکن ماند و کیم مین جائه  به جای او وارد زمین شد. 

توماس توخل سرمربی بایرن بعد از بازی زنگ خطر را به صدا درآورد و گفت: "ماتیاس د لیخت در زانویش درد رباط داخلی دارد. کنراد لایمر هم  از ناحيه مچ پای خود دچار  پیچ خوردگی شده و آسیب کپسولی دارد که بسیار دردناک است و آنها نمی‌توانستند از زمین بیرون بروند. برخی از اقدامات کادر پزشکی  پیشگیرانه نبودند، در واقع آنها باید بیرون می‌رفتند. اکنون پزشکان و فیزیوتراپ‌های ما فراخوانده شده‌اند و ما به چند درمان معجزه آسا نیاز داریم." 

پس از بازی، دی لیخت با پای بانداژ شده از منطقه میکسدزون عبور کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا به بازی مقابل رئال می‌رسد یا خیر، به سادگی گفت: «نمی‌دانم ممکن است یا نه.»  

بایرن قبل از بازی سه شنبه مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با نگرانی‌های مختلف کادرفنی دست و پنجه نرم می‌کند. علاوه بر مصدومیت‌های طولانی مدت کینگزلی کومان، سرژ گنابری، ساشا بوی و بونا سار، اخیرا دایوت اوپامکانو  در حین تمرین مچ پای خود را پیچانده و دچار آسیب دیدگی شده اما حضور او مقابل رئال هنوز محتمل است. 

با این حال، توخل به رسیدن سرژ گنابری کاملاً ایمان دارد. این مربی 50 ساله در این مورد می‌گوید: "سرژ بازی خواهد کرد و همچنین گل خواهد زد، من از این مطمئن هستم. لروی سانه و جمال موسیالا که با تحریک تاندون دست و پنجه نرم می‌کنند، هنوز در بلاتکلیفی هستند. در مورد لروی و جمال اکنون نمی‌توانم پاسخ دهم اما ما هر کاری برای آن انجام خواهیم داد. جمال قرار بود امروز بازی کند، اما کافی نبود. این از نظر روانشناسی کمی بد است، زیرا او خوشحال بود و ما از بازگشت او خوشحال بودیم."

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟