Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@14:27:10 GMT

مرگ مشکوک بازیگر زن ۴۴ ساله

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۰۱۴۶

مرگ مشکوک بازیگر زن ۴۴ ساله

شونکا دوکوره بازیگر فیلم سینمایی «الویس» در سن ۴۴ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش مهر، پیکر بی‌جان شونکا دوکوره در حالی پیدا شد که از اکران فیلم «الویس» ساخته باز لورمن مدت زیادی نمی‌گذرد و وی در این فیلم توجه زیادی را به خود جلب کرده بود.

شونکا دوکوره خواننده و بازیگر در فیلم «الویس» در نقش بیگ ماما تورنتون بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر بی‌جان وی در آپارتمانش در نشویل پیدا شد.

برمبنای توییتی که پلیس نشویل منتشر کرده هیچ شواهد غیرعادی در مرگ او در منزل دیده نشده است.

او با دو فرزندش زندگی می‌کرد و یکی از این دو بچه جسد مادرش را پیدا کرد و برای گرفتن کمک به سراغ همسایه رفت.

هر چند هنوز دلیل فوت این اعلام نشده، اما دلایل پزشکی محتمل است.

دوکوره با بازی در فیلم «الویس» در نقش «بیگ ماما» خواننده سرشناس سبک «آر اند بی» در دهه ۱۹۵۰ ظاهر شد که بعد توسط الویس پریسلی به شهرت بیشتری هم رسید.

بازی در «الویس» اولین بازی مهم دوکوره بود و با صدای وی ترانه فیلم ضبط شده بود.

این بازیگر در رشته تئاتر تحصیل کرده بود و قصد داشت اولین البوم ترانه‌هایش را به زودی منتشر کند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه امینی یکی از مجریان این برنامه تلویزیونی بود.
خانم فاطمه امینی مجری و بازیگر تلویزیون با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: اتفاقی که در مورد بازیگری وجود دارد این است که بتوانیم کاراکتر‌های (شخصیت های) مختلف را بازی کنیم، این مهم است که اعتماد به نفس بالایی داشته باشی ولی به تنهایی کفایت نمی‌کند، من مدتی در نقش گلی دختری ۸ ساله بازی کردم و با اقبال خیلی خوب بچه‌ها هم مواجه شدم ­­ولی خواستم یک شخصیت کاملا متفاوت (خانم ۸۳ ساله ننه نقلی) ولی فانتزی­ (حتی در گریم هم فانتزی عمل می‌کنیم) تجربه کنم که شکر خدا توانستم این شخصیت را هم به خوبی بازی کنم.

وی در خصوص مهم‌ترین ویژگی اجرا برای کودکان گفت: در این اجرا‌ها خیلی حال خوب و صداقت وجود دارد، چون در دنیای واقعی در سن ۳۷ سال همه اتفاقات جدی و واقعی است ولی وقتی با کودکان جلو می‌رویم دنیا فانتزی و جذاب‌تر و شادتر است، عمیق شدن در دنیای فانتزی کودکان حس خیلی­ خوبی می‌دهد.

امینی در خصوص نزدیک شدن به دنیای کودکان هم افزود: من همه جا بچه‌ها را می‌بینم، اما خیلی وقت‌ها بازیگری، فقط بازیگری می‌کند ولی ممکن است که علاقه‌ای به ژانر کودک و دنیای بچه‌ها نداشته باشد ولی من دنیای بچه‌ها را خیلی دوست دارم و در خصوص کودکان خیلی مطالعه می‌کنم اغلب کتاب‌های روانشناسی کودکان را مطالعه کرده ام مخصوصا پادکست‌های صوتی در خصوص بچه‌ها را گوش می‌کنم و باید بگویم من بیشتر ازبازیگری­ روانشناسی کودکان کار می‌کنم.

وی ادامه داد: بیس صدای من­ که کودک است خیلی در ابتدای راه به من کمک کرد، اما ما در بازیگری بیان کار می‌کنیم وقتی من خانم‌های با سن‌های مختلف کار می‌کنم پس بایدبتوانم با صدای خودم کار کنم و با صدای خودم بازی کنم.

وی در خصوص سختی کار کردن با عروسک گفت: در هر کاری تکنیک لازم است وقتی تکنیک را بدانید دیگر سختی وجود ندارد و همه آن لذت است­، چون من عروسک نمی‌بینم و یک شخصیت واقعی میبینم.

امینی ادامه داد: از بین عروسک‌هایی که کارکردم عروسک «مل مل» برای من نوستالژی و خاطره است، چون حدود ۱۲ سال با هم کار کردیم­، اما عروسکی که خیلی با آن ارتباط خوب گرفتم عروسک «بزباش» بود وبعد عروسکی که امسال کنارش بودیم در عروسک خونه و قرار است در کنارش باشیم عروسک «گودرز» در عروسک خونه است.

وی درخصوص عروسک خونه گفت: «عروسک خونه» یک محصول مشترک بین سیمرغ و شبکه کودک است که قرار است ادامه داشته باشد و قرار نیست که فقط سالی یک بار باشد.

این مجری و بازیگر تلویزیون درپایان گفت: از بین شخصیت‌هایی که بازی کرده ام بیشتر به شخصیت گلی نزدیک بودم، و این شخصیت گاهی خودم هستم و گاهی دختر وجودم است و یک نقشی داشتم که شخصیت خارجی را بازی می‌کردم به اسم سیلوی که خانمی ۴۳ ساله بود که آن را هم دوست داشتم و من در کودکی از خانم خامنه که آن زمان که کودک بودم ­­مجری بودند خیلی ایشان را دوست داشتم و دارم و از ایشان تاثیر می‌گرفتم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا